Pani Króliczek: Pani Króliczek i Ikea Family
wtorek, 29 sierpnia 2017

Pani Króliczek i Ikea Family

Czyli poznajcie nas bliżej ;-)

W czerwcu dostałam przemiłą wiadomość - okazało się, że moje konto na instagramie zostało dostrzeżone i otrzymałam propozycję pokazania moich czterech kątów na łamach Ikea Family. Nie zastanawiałam się długo i zachwycona perspektywą przygody - zgodziłam się ;-) Dwa tygodnie później razem z mężem, Maszką i kotami pozowaliśmy do zdjęć i opowiadaliśmy o naszym mieszkaniu. 

Jeżeli jesteście ciekawi, jak to wszystko wyszło, serdecznie zapraszam Was TUTAJ.

Pozdrawiam ciepło!
Ania

14 komentarzy

  1. Aniu serdeczne gratulacje, miło was poznac bliżej a zwłaszcza ciebie
    zasyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leptir! Dziękuję ślicznie :-) Ściskam Cię mocno i dziękuję, że do mnie zaglądasz :)

      Usuń
  2. Gratuluję, przeczytałam z przyjemnością :-) pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Maszka...jak Ją zobaczyłam po raz pierwszy zakochałam się. Tak to trwa do dzisiaj.
    A Panią Króliczek mam od kilku miesięcy w zakładkach do szybkiego wybierania.Uwielbiam.
    Aneta z Olsztyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Aneta! Z Maszką mieliśmy tak samo - miłość od pierwszego wejrzenia :-) Bardzo mi miło!Cieszę się i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Fajnie poznać bliżej właścicielkę tak fajnego bloga :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filemona, ciesze się! I pilnie śledzę na instagramie jak wspinasz się po kolejnych skałach ;-)

      Usuń
  5. Gratuluję! Zobaczyłam Was na stronie Ikea i trafiłam na Twój blog. Świetne wnętrza, przytulne i domowe, z duszą! Jestem pod wrażeniem! Czy mogłabyś zdradzić nazwę/numer farby na ścianie za telewizorem? Jaki to odcień- bardziej w granat/niebieski czy szary? na każdym zdjęciu wygląda trochę inaczej. A jaki kolor farby zastosowaliście w sypialni? Szukam podpowiedzi na moje ściany :-) Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elwirka bardzo dziękuję za takie miłe słowa! :-) To prawda - ściana za telewizorem wygląda różnie w zależności od światła - to głęboki szary kolor, o ile dobrze pamiętam stylowy antracyt Magnat ;-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Gratuluję wyróżnienia, pięknie urządzone mieszkanko to i zostało dostrzeżone jeszcze raz gratuluję. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń

TOP