Pani Króliczek: Maj - podsumowanie w zdjęciach/ 198
czwartek, 1 czerwca 2017

Maj - podsumowanie w zdjęciach/ 198




Maj zleciał bardzo szybko i bardzo pracowicie. W moich czterech kątach niewiele się zmieniło - ciągle przybywa tylko zieleni ;-) Monstera wypuściła kolejne trzy listki - to już w sumie sześć w tym roku ♡ Chyba jej u mnie dobrze ;-) To naprawdę najlepiej współpracująca ze mną roślina w całym moim życiu! 



 Bardzo cieszę się z najnowszego lokatora - palmy kokosowej! Jak  ją zobaczyłam, od razu wiedziałam, że wrócę z nią do domu :-)  Znalazłam ją w Tesco! 


Delikatne zmiany zaszły nad moją kanapą - obok obrazów i ptaszka od woodesign, pojawiły się pieńki, które pełnią rolę wieszaków. 


A w kuchni coraz bardziej zielono ;-) 



Powoli uruchamiam także balkon. Ale o tym następnym razem ;-)
Chcecie być na bieżąco? ---> KLIK :-)

Pozdrawiam!
Ania

13 komentarzy

  1. Pięknie u Ciebie! Cudowne obrazy i super pomysł z tymi pieńkami. Zachwyca mnie też podusia i chetnie wzięłabym od Cievie wszystkie rośliny, zwłaszcza palmę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, bardzo mi miło :-) Ale palmy nie oddam! ;-)

      Usuń
  2. Ślicznie ;) W moim domu również mam wiele roślinek ;) Teraz poluję na monsterę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj, poluj, na monsterę naprawdę warto :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. U mnie też się zieleni :) co jakiś sklep to wracam z jakimś kwiatkiem. Mam nadzieję że wszystkie będą nadal współpracować jak do tej pory :) Twoja palma jest piękna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna miejska dżungla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wnętrze <3 Skąd jest ten sznur lampek? Nigdzie nie mogę takiego znależć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :-) Sznurek jest z Ikei :-)

      Usuń
  6. Cudownie jest w Twoim "kwadracie" :)
    NA pewno czułabym się tam świetnie !
    Coś się zazieleniło u Ciebie. Extra to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

TOP