Pani Króliczek: Inspiracje/ Wnętrze dla miłośników roślin/
poniedziałek, 12 czerwca 2017

Inspiracje/ Wnętrze dla miłośników roślin/


Zobaczcie zachwycające wnętrze pełne roślin i ciekawych dodatków! ♡


To eklektyczne wnętrze od razu przykuło moją uwagę! Przede wszystkim zachwyciła mnie ciemna kuchnia i imponujący bluszcz 🍀


Jako posiadaczka białej kuchni (tutaj możecie ją zobaczyć!) coraz częściej marzę o ciemnej ;-) Jeżeli zastanawiacie się nad szarą lub ciemną kuchnią zajrzyjcie tutaj i tutaj!


Urzekły mnie te minimalistyczne, skandynawskie sypialnie! Jeżeli szukacie sypialnianych inspiracji, zapraszam tutaj!

stadhem.se

Jak Wam się podoba to skandynawskie wnętrze? Jeżeli lubicie do mnie zaglądać zapraszam Was do obserwowania panikróliczek na instagramie i fb! 🐇☺

Pozdrawiam ciepło!
Ania

4 komentarze

  1. Według mnie skandynawskie wnętrza są jednymi z najlepszych, do kuchni i łazienki przede wszystkim. Wydaje mi się, że ten styl nadaje trochę przejrzystości, lekkości wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka, a bluszcz w kuchni zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe i czarne kuchnie wydają mi się bardziej ponadczasowe... A rośliny zawsze dodają efektowności :) śliczne mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mieszkania urządzone w tym stylu. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń

TOP