Pani Króliczek: Ślub w stylu rustykalnym/ Kolory natury/ 189
poniedziałek, 8 maja 2017

Ślub w stylu rustykalnym/ Kolory natury/ 189


Piękne aranżacje i niebanalne pomysły na ślubne ozdoby! Ten wielki dzień wciąż przed Wami? ♡

Sezon ślubny niebawem się zacznie :-) Ostatnio pokazywałam Wam rustykalne sale weselne, na których królowały błękity, turkusy i granaty. Dziś zapraszam na kolejną odsłonę cyklu – tym razem ślubne stoły będą przyozdobione bielą, beżem i innymi kolorami ziemi. Stonowane i subtelne, potrafią stworzyć prawdziwe urokliwą scenerię J Na moim weselu też postawiłam na takie kolory!

Delikatne kwiaty, moja ukochana gipsówka, proporczyki i klimatyczne oświetlenie – kilka prostych elementów w odpowiednich rękach potrafi przenieść Parę Młodą i gości weselnych do zupełnie innego świata! Zobaczcie sami: 

theknot.com, countryliving.com
Pompony, lampki, jutowy sznurek i kwiaty = przepis na piękna salę weselną :-)

weddinginclude.com

Ślub w plenerze to marzenie wielu Panien Młodych! Moje też - i mogę je już odhaczyć z listy marzeń do zrealizowania ;-)

aleamoore.com, ruffledblog.com

Do dekoracji stołów nie trzeba wykorzystywać wymyślnych ozdób - wystarczą ładne serwetki i duuużo zieleni!

A na koniec chciałabym Wam kolejny raz pokazać piękne realizacje stworzone przez Studio Wilga i Kruk – ale tak jak wspomniałam ostatnio – te mistrzowskie projekty zasługują na wieczną chwałę i podziw

www.wilgaikruk.pl

A na koniec - drzewo bajeczne, magiczne, cudne ♡

wilgaikruk.pl

Szukacie innych ślubnych inspiracji? Jeżeli marzy Wam się naked cake zajrzyjcie tutaj, a jeżeli wciąż nie macie pomysłów na winietki, w tym wpisie podsuwam kilka pomysłów J

Obserwujecie mnie już na instagramie? Jeśli nie, to zapraszam tutaj :-) 

Pozdrawiam ciepło!
Ania

8 komentarzy

  1. Kolejne piękne propozycję! Wychodze za mąż za dwa lata i na pewno skorzystam! Śledzę też insta :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo mi miło :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. oooo właśnie o takich kolorach marzę na swoim weselu! zastanawiam się jeszcze nad zieleniami, bedzie wpis na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stawiałabym na nieco ciemniejsze drewniane meble do wystroju sali, ale poza tym biel i pastelowe kolory - jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje :) Czasami żałuję że wesele tylko raz się organizuje :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

TOP