Pani Króliczek: Okrągłe dywany/ Przegląd/ 191
piątek, 12 maja 2017

Okrągłe dywany/ Przegląd/ 191


Szukacie okrągłego dywanu? Zapraszam na mój przegląd ♡

Najwyraźniej wciąż nie pogodziłam się z myślą, że dywan w mieszkaniu z psem i dwoma kotami to przepis na sierściową katastrofę. Miałam nadzieję, że w pełni przebolałam stratę w postaci pięknej/mięciutkiej/dodającej uroku szmatki położonej na podłodze. Moja radość nie trwała jednak długo. Pewnego poranka, pijąc kawę i przeglądając ładne strony z ładnymi rzeczami, natknęłam się na zdjęcie salonu z okrągłym dywanem. Rozszerzone źrenice skrupulatnie analizowały fotkę, a mózg szybko przesłał informacje do wszystkich komórek mojego ciała, że oto dzieję się coś fascynującego i podniecającego! Całemu procesowi towarzyszył przyśpieszony rytm serca. Potem szybki rzut oka na pustą podłogę i decyzja - będę mieć okrągły dywan! 

Na tym haju (też tak macie jak zobaczycie coś, co bardzo chcecie mieć?) przejrzałam mnóstwo stron z dywanami o tym jakże doskonałym kształcie. I dlatego też dziś, prezentuję Wam moje propozycje!


1. Sfmeble.pl, 254 zł
2. Fabrykaform.pl, 245 zł
3. Ikea, 39,99
4. Komfort, 69 zł
5. Scandiconcept.pl, 239 zł
6. Sfmeble.pl, 329 zł

1. Fabrykaform.pl, 451 zł
2. Dutchhouse, 223 zł
3. Dutchhouse, 389 zł
4. Littleroom.pl, 480 zł
5. Littleroom.pl, 450 zł
6. Littleroom.pl, 479 zł


1. Ikea, 1190 zł
2. Caramella, 619 zł
3. Komfort, 499 zł
4. Dutchhouse, 549 zł
5. Bonami
6. Ikea, 169 zł


Inspiracje:
bloglovin.com, homedeco.nl, to-twinkle.nl, cocokelly.com, inrichting-huis.com

Gdy minęły dwie noce i dwa dni, atmosfera nieco zelżała. Ostatecznie jednak, mój zapał umarł, wraz z widokiem cudownie wirującej w powietrzu sierści moich trzech dziewczyn 🐈🐱🐕

Czy kupię okrągły dywan? Nie wiem. Obawiam się, że po 3 miesiącach wyglądałby jak jedno wielkie, włochate i podrapane nieszczęście.

Jeżeli nie macie takich problemów jak ja, zobaczcie również przegląd szarych dywanów

Pozdrawiam!
Ania

5 komentarzy

  1. haha akurat szukam takie dyawnu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienie :) Lubię takie okrągłe dywany - są nietuzinkowe, choć ostatnio faktycznie coraz bardziej modne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze - sama nie wiem. Taki jakiś mało funkcjonalny dla mnie. Do mojego wnętrza nie pasuje taki... ale podoba mi się u kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba nr 4 z części do 80 cm :) Ale w sumie wszystkie są ładne. Ja generalnie nie lubię dywanów odkurzać, dlatego na razie mamy tylko jeden prostokątny w salonie. Jakoś tak strasznie pusto bez niego było, aż echo szło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Szczególnie te z hipnotyzującymi wzorami :) Dobre do przełamania pospolitości wnętrz.

    OdpowiedzUsuń

TOP