Pani Króliczek: Inspiracje/Niewielka, przytulna przestrzeń/ 187
poniedziałek, 1 maja 2017

Inspiracje/Niewielka, przytulna przestrzeń/ 187

Niewielki metraż to spore wyzwanie - trzeba wykorzystać każdą przestrzeń! To mieszkanie jest nie tylko funkcjonalne, ale również piękne ♡


Przytulne 44 metry w kamienicy wyjątkowo przypadły mi do gustu! Ściana w przedpokoju wygląda bajecznie, a szarą sofkę z oryginalnymi nóżkami chętnie bym przygarnęła ;-)


Lubicie białe kuchnie? A może wolicie szare lub czarne

Moje pomysły na urządzenie jadalni znajdziecie tutaj :-)
źródło: alvhem.se

I pora na moją ulubioną ceglaną ścianę! Jak Wam się podoba to niewielkie mieszkanko? Jeżeli urządzacie kawalerkę i szukacie inspiracji, koniecznie zajrzyjcie także tutaj oraz zobaczcie ranking kawalerek numer 1 i 2 :-)

Pozdrawiam ciepło!
Ania

7 komentarzy

  1. Super cegła i te krzesła jako stoliki nocne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzei kupuć taką białą lampę jak na parapecie? Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupić taką białą lampę jak na parapecie? Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Marta, niestety nie wiem :( Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się pomysł kuchni z salonem :)

    OdpowiedzUsuń

TOP