Pani Króliczek: Inspiracje/ Wnętrze, w którym liczy się każdy detal/ 195
środa, 24 maja 2017

Inspiracje/ Wnętrze, w którym liczy się każdy detal/ 195


Cóż mogę napisać - naprawdę warto zobaczyć to piękne mieszkanie! ♡


To pokaźnych rozmiarów wnętrze jest starannie przemyślane. Białe ściany wspaniale kontrastują z zielenią roślin, a meble w stylu vinatge świetnie prezentują się obok tych nowoczesnych. Poza tym zachwyciły mnie jasne podłogi, naturalne tkaniny i wspaniałe płytki w łazience! 

Ten dywan to jedno z moich wnętrzarskich marzeń ;-) I to takich, które biorąc pod uwagę moje zamiłowanie do czworonogów nigdy się nie spełni ;-) Jeżeli szukacie dla siebie dywanu idealnego, sprawdźcie moje propozycje tutaj i tutaj!


W tej sypialni na pewno dobrze się odpoczywa. Zachwycają mnie tkaniny, stare szafki i rośliny! 🍀🍀🍀 Jeżeli tak jak ja, czujecie przyśpieszone bicie serca na widok zieleniny zobaczcie mój przegląd roślinnych dekoracji do domu i ozdób z motywem monstery!


Nowoczesna kuchnia kontrastuje z dużą, artystyczną jadalnią. Stare krzesła, szafa i dodatki świetnie współgrają ze stołem na stalowych nogach. Wyjątkowe wnętrze! Jeżeli szukasz dodatków do jadalni, zapraszam Cię tutaj!


Na uroczym balkonie króluje bluszcz. A jak wyglądają Wasze balkony? Są już gotowe na nowy sezon? :-) Nie? W takim razie sprawdźcie moje 3 pomysły na balkon!


Minimalistyczny przedpokój - według mnie, tak piękna podłoga nie potrzebuje konkurencji ;-) Jeżeli urządzacie swój przedpokój kliknijcie tutaj!


Szukacie biurowych dodatków lub biurka, które spełni wasze oczekiwania? Przygotowałam dla Was kilka propozycji ☺

alvhem.se

Uwielbiam takie kafelki ♡ Z przyjemnością widziałabym je u siebie! Zobaczcie mój wpis na temat płytek w hiszpańskim stylu oraz 3 pomysły na łazienkę! 

Jak Wam się podoba całość? 

Pozdrawiam ciepło!
Ania

3 komentarze

  1. Przepiękne kafelki w łazience i komoda koło łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj warto było zobaczyć, pomimo ukłucia zazdrości, jakie poczułam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne mieszkanie! Komoda w salonie, witryna w jadalni i szafka w sypialni to po prostu cuda. Strasznie mi się podoba połączenie starych elementów z nowoczesnością. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

TOP