Pani Króliczek: Dzień Mamy!/Pomysły na prezenty do 100 zł/ 193
czwartek, 18 maja 2017

Dzień Mamy!/Pomysły na prezenty do 100 zł/ 193


Szukacie niebanalnych prezentów na dzień mamy? Zobaczcie moje propozycje! ♡

Dzień matki zbliża się wielkimi krokami! Macie już prezenty? Nie? Mam nadzieję, że w moim zestawieniu znajdziecie to, czego szukacie :-)

Postawiłam na dość oryginalne podarunki - doniczkowe rośliny, zdrowe smakołyki i naturalne kosmetyki. Zresztą, zobaczcie sami!
Zielona kawa (1 - cena: 19,40 ) - coś dla mam, które lubią dbać o swoje zdrowie! Sama piję i sobie chwalę :-) Zestaw kubków do espresso  (2 - cena: 87,99 ) - są tak śliczne, że mogłabym je mieć tylko po to, żeby na nie patrzeć! Myślę, że zachwycą niejedną mamę, która lubi małą czarną (lub zieloną!) kawę i fajny design. Trzecia propozycja - kokosowe smarowidło z Chia (3 - cena:14,54) spodoba się mamom, które lubią testować nowe smaki i (dobrze) zjeść! Podobnie jak czwarty pomysł - pełna roślinnych przepisów nowa książka Marty Dymek (4 - cena: 62,91). A że wychodzę z założenia, że kaktus jest zawsze dobrym pomysłem na prezent, to na miejscu 5 znajduje się właśnie ten przyjemny, zielony stwór! Cena od 5 do 20 zł za sztukę, sukulenty dostępne są w wielu sklepach!
Wazon (1 - cena: 74,99) najlepiej w komplecie z kwiatami! Czekolada jest dobra na wszystko (2 - cena: 19,90) - 70% kakao, truskawki i kokos. Nie tylko świetnie smakuje, ale także pięknie wygląda ♡ Krem pod oczy (3 - cena: 43,13) ma w szafce każda mama, ale ten jest wyjątkowy! Znajdziesz w nim mnóstwo naturalnych składników, które zadbają o skórę pod oczami Twojej rodzicielki (Ty też się możesz skusić, a co!). Kolejna propozycja to urocza filiżanka w pastelowym kolorze (4 - cena: 29,99). Cieszy oczy i poprawia humor! Pudrowe foremki na muffinki (5 - cena: 12 zł) i miętowy dzbanuszek (6 - cena: 42 zł) ucieszą każdą mamę, która lubi swoją kuchnie i retro dodatki.
Hipoalergiczny krem do twarzy (1 - cena: 39,68) pełen naturalnych składników to sprawdzony prezent dla każdej mamy. Stay beautiful (2 - cena: 29 zł) - piękne przesłanie w sam raz na ścianę! Monstera (3 - cena: 24,68) - jestem pewna, że urzeknie wszystkie mamy kochające rośliny! Więcej na jej temat pisałam tutaj ---> klik! Czwarta propozycja to herbatka - ale nie byle jaka! Czystek z melisą i cytryną (4 - cena: 8,08) jest nie tylko pyszny, ale i bardzo zdrowy! A jak jest herbatka to przyda się zaparzacz (5 - cena: 15,99). I to nie byle jaki. Odjechany w kosmos jak nasze mamy :-) Oliwka Europejska (6 - cena: 80 zł) piękne duże drzewko w sam raz dla mam uwielbiających śródziemnomorski klimat!


Jeżeli szukacie innych pomysłów na prezent dla mamy, zajrzyjcie także tutaj!

Mam nadzieję, że znaleźliście drobiazgi, które spodobają się Waszym mamom! ♡

Pozdrawiam ciepło!
Ania

9 komentarzy

  1. W końcu jakieś fajne zestawienie :D Chętnie kupiłabym cały zestaw nr 1 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Beata, cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie (i swojej mamy) ;-)

      Usuń
  2. Super pomysły...:) nie muszę się dwoić, troić...gotowe ot co..zachwycające są mufinki, dzbanuszek, cudne...

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się pewnie skończy na książce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo inspirujące zestawienie 🙂 Pomysły pomocne jak zawsze! 😊

    OdpowiedzUsuń

TOP