Pani Króliczek: Dekoracje/ Monstera/ 190
środa, 10 maja 2017

Dekoracje/ Monstera/ 190

Lubicie liściaste dekoracje? Postawcie na monsterę! 🍀 


Gdy pierwszy raz zobaczyłam poszarpane listki monstery, od razu zapałałam do niej sympatią. Szybko stałam się także właścicielką własnej roślinki :-) Muszę się Wam do czegoś przyznać - mimo swojej wielkiej miłości do żywej zieleni w domu, ukatrupiłam już niejednego kwiatka. W tym kilka niezniszczalnych (dobre sobie!) sukulentów.


Obawiałam się, że monsterka szybko podzieli los biedaków, którym nie było dane przetrwać w moim domu. Jednak ku mojemu zdumieniu okazało się, że bardzo dobrze się dogadujemy ♡ A roślinka wydała na świat już trzy nowe listki, w tym dwa piękne i duże! 

panikroliczek
moja monsterka :-)

Jak dbam o moją roślinkę? Podlewam ją zwykle raz w tygodniu, co dwa tygodnie do wody dodaję nawóz dla roślin zielonych. Staram się regularnie (co 3-4 dni) przecierać jej listki i spryskuję je przegotowaną i ostudzoną wodą :-) 

Jeżeli jednak nie jesteście fanami żywych roślin (lub jesteście, ale czujecie niedosyt i chcecie jeszcze więcej monstery!) przygotowałam dla Was zestawienie fajnych produktów do domu z wizerunkiem uroczej roślinki 🍀 Zapraszam na przegląd! :-)


1. Liść, decorlivinghome, 95 zł
2. Plakat, lawendowybazar, 25 zł
3. Plakat, Lemonducky, 29 zł
4. Sztuczna roślina, Dutchhouse, 499 zł
5. Poduszki,Lawendowybazar, 89 zł
6. Kubek, Lawendowybazar, 19 zł
7. Poduszka, maisonique, 159 zł


tapeta monstera
1. Tapeta,Photowall, 92zł/m2
2. Plakat, decobazaar, 49 zł
3. Podkładka, Filcocuda, 17 zł
4. Poduszka, Pakamera, 65 zł
5. Stempel, etsy.com, 17,32

tapeta monstera
1. Tapeta, Photowall, 92/m2
2. Naklejki ścienne, Pakamera, 69 zł
3.Zegar, Society6.com, 24$
4. Liść, Bonami, 13 zł
5. Poduszka, dawanda, 69 zł
6. Poduszka, dawanda, 89 zł
7. Tapeta, Photowall, 92/m2

Inspiracje:
tapeta monstera
saladdays.ca, etsy.com,kwantum.nl,


Moją monsterę często pokazuję na instagramie! Zapraszam do obserwowania panikroliczek :-)


W Waszym mieszkaniu także zadomowiła się monstera? A może dopiero planujecie jej zakup? Jeżeli szukacie plakatów z motywem roślinnym zajrzyjcie także tutaj!

Pozdrawiam ciepło!
Ania

5 komentarzy

  1. super inspiracje, twoja roślinka piękna, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale, ale, ale ... ja też dbam, mówię do niech i kocham. Ale to one jakoś nie odwzajemniają mojej miłości. :(
    Już nawet wiem gdzie mogłabym takie kwiaty rozlokować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niektóre też tej miłości nie odwzajemnianą i wtedy żegnam się z nimi ze smutkiem...tak to bywa :(

      Usuń
  3. Cześć, mam zapytanie, gdzie kupiłaś tego kwiatka i w jakiej cenie? Ogólnie super inspiracje :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Moją monsterę kupiłam na allegro, nie pamiętam dokładnej ceny, ale coś w okolicach 30 zł plus wysyłka :-) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

TOP