Pani Króliczek: Wielkanoc u Pani Króliczek ;-) /181
piątek, 14 kwietnia 2017

Wielkanoc u Pani Króliczek ;-) /181


Jak wygląda Wielkanoc u Pani Króliczek? KOLOROWO ;-)


Uwielbiam podziwiać stonowane monochromatyczne lub dwukolorowe stylizacje, jednak u mnie to się nie sprawdza ;-) Nawet jak mam plan - że będą trzy kolory to potem wychodzą 33 (no, może trochę przesadzam). 

Podejrzewam, że możecie dostać oczopląsu patrząc na moją propozycję - ale nic na  to nie poradzę...lubię tak ;-) Początkowo tłem miał być biały obrus, ale potem w trakcie układania kwiatów stwierdziłam, że zostanie mój ikeowski, psychodeliczny ;-)

Chciałam, żeby było kwieciście, radośnie i na luzie...udało się...czy może jednak przesadziłam? ;-) 


Jest kolorowo na przekór szarości za oknem!

Jesteście na tak? ;-) A może czujecie się przytłoczeni tą ilością kolorów? Jestem ciekawa Waszych opinii (choć trochę się ich boję :P) 🐰

A że nadeszły święta, to chciałam Wam wszystkim życzyć spełnienia marzeń :-) Planujcie, realizujcie i sięgajcie po to co (pozornie) niemożliwe! ♡

Pozdrawiam ciepło!
Ania

10 komentarzy

  1. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja! Jest całkiem inna niż te, które widziałam do tej pory! Radosna i urocza! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Piękne pisanki, jak zrobiłaś złote zdobienia? To farbka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykła złota farbka nałożona ekstremalnie niedbale :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Jak dla mnie super :) Rzeczywiście zaszalałaś z kolorami, ale w końcu kto nam zabroni? :) Pozdrawiam i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po świętach, ale i tak wszystkiego co dobre ;)

      Usuń
  4. Zachwyciły mnie Twoje pisanki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa :-) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Najfajniejsza propozycja jaką do tej pory widziałam!

    OdpowiedzUsuń

TOP