Pani Króliczek: Odmień swoją ścianę!/Tapety we wzory/ 180
środa, 12 kwietnia 2017

Odmień swoją ścianę!/Tapety we wzory/ 180




Na blogu często pojawiają się tapety - nie ukrywam, jestem ich wielką fanką! Uważam, że to skuteczny sposób na szybką metamorfozę wnętrza. Obecnie do dyspozycji mamy ogromną ilość pięknych wzorów i kolorów! Jestem więc pewna, że każdy tapetomaniak, znajdzie produkt, który spełni jego wymagania :-)



Dziś chciałabym Was zaprosić na przegląd tapet we wzory! Pod lupę wzięłam trzy warianty kolorystyczne: klasyczną czerń z bielą, eleganckie połączenie złota i bieli  oraz subtelny, zgaszony turkus!


BLACK&WHITE 
To ponadczasowe połączenie kolorów doskonale wygląda zarówno w nowoczesnych, klasycznych, jak i skandynawskich aranżacjach. 



Inspiracje:
apartmenttherapy.com, bashinteriordesign.com, tapetuj.pl


ZŁOTO
Tapeta ścienna w odcieniach złota to odważny i niebanalny pomysł! Szczególnie podobają mi się proste, delikatne, geometryczne złote wzory! Myślę, że dzięki takiej tapecie można osiągnąć piękny efekt wizualny!


Tapety: 

Inspiracje:
homebnc.com,ellos.se, tapetuj.pl

TURKUS 
Subtelne, zgaszone odcienie błękitu, zieleni i szarości, szczególnie przypadły mi do gustu. Delikatny roślinny motyw to świetny pomysł na urozmaicenie nudnej ściany.


Tapety: 

Inspiracje:
tapetuj.pl
Jaki wariant kolorystyczny najbardziej przypadł Wam do gustu? Jeżeli szukacie innych wzorów koniecznie zajrzyjcie na stronę tapetuj.pl!

Wszystkim miłośnikom tapet przypominam o moim przeglądzie tapet w stylu skandynawskim część 1 i 2 oraz o tapetach z motywem roślinnym!

Wpis powstał we współpracy z sklepem tapetuj.pl


Pozdrawiam!
Ania

8 komentarzy

  1. Piękny zestaw - subtelne turkusy! Skusiłabym się na takie delikatne kwiatki, szkoda, że już mi ścian brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czekam na większe mieszkanie :D A potem poszaleje z tapetami ;-)

      Usuń
  2. Ja mam tapetę w czarno-białe pasy i wygląda super wszystkim polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię tapety. Miałam się właśnie zdecydować na korytarzu na tapetę, ale utonęłam poszukując tej jedynej... Mi się podoba tysiące, mojemu mężowi żadna :) Więc chyba zostanie przy farbie. Piękne inspiracje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! To mamy podobny problem - ja uwielbiam tapety i podoba mi się mnóstwo wzorów, a mąż jest zwykle na "nie" :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Ta w geometryczne wzory bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tapety!!! Ostatnia moja świąteczna aranżacja kuchenna to tapeta z kurami i kogutami. Polecam wszystkim, naprawdę warto odmienić swoje wnętrze w niebanalny sposób.
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

TOP