Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ Nowy obrus/179
poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Moje mieszkanie/ Nowy obrus/179



Jak wiecie, od pewnego czasu jestem posiadaczką starego, ale odnowionego własnoręcznie stołu. Uwielbiam go! Na co dzień raczej go nie zasłaniam - nigdy nie byłam fanką obrusów. Do czasu...aż nabyłam ten piękny kawałek materiału...




Wiem - wzór jest szalony, ale na jego widok poczułam przyśpieszone bicie serca. Uwielbiam go, naprawdę! Materiał kupiłam w Ikei za niecałe 28 złotych. 



Jak Wam się podoba? 

Jeżeli jesteście ciekawi innych nowości u mnie w domu, zajrzyjcie także tutaj i tutaj!

Pozdrawiam ciepło,
Ania

8 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Haha, taaak, podoba mi się do określenie :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Martą - psychodeliczny, ale dzięki temu fajny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dzięki wielkie, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Fajny. Na pewno trudno go przeoczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! nie cierpie nudnych białych obrusów, ten jest trochę jak obraz :) dla mnie zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wzór jest niesamowity, całkowicie rozumiem przyspieszone bicie serca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam stary stół z historią i staram się go nie przykrywać :) ale też mam taki jeden taki obrusik - pod gości :) Bardzo mi się Twój podoba - jest mega ciekawy!

    OdpowiedzUsuń

TOP