Pani Króliczek: Inspiracje/ Lustrzana ściana i oryginalny drewniany stół/ 182
poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Inspiracje/ Lustrzana ściana i oryginalny drewniany stół/ 182

Hej! Mam dziś dla Was piękne mieszkanie! Jestem ciekawa czy zachwyci Was tak jak mnie ♡

Intrygująca lustrzana ściana, stare biurko, przepiękny drewniany stół = cudowne wnętrze ♡ Koniecznie zobaczcie to mieszkanie i dajcie znać, czy czujecie się zainspirowani ;-)



Co sądzicie o salonie? Mieszkańcem tego pięknego wnętrza jest psiak, także jestem ciekawa, jak często Państwo odkurzają ten śliczny, jasny dywan...3 razy dziennie? A może go zwijają i wyciągają tylko jak wpadają goście? Jak sądzicie? ;-) Ale co tam dywan! Lustra, rośliny, dodatki! Mi się podoba, a Wam? 

Szukacie akcesoriów kuchennych, które świetnie wyglądają w białej kuchni? → klik!
  I uwaga, uwaga....Proszę Państwa oto STÓŁ! ❤
źródło: alvhem.se

Co sądzicie o tym mieszkaniu? Ja bym chyba mogła spakować walizki i się wprowadzić! No, może popracowałabym nad zbyt nowoczesną jak na mój gust kuchnią ;-)

Jeżeli spodobało się Wam to wnętrze, zobaczcie także inne piękne skandynawskie mieszkanie.

pozdrawiam ciepło!
Ania

PS. I tak wiadomo, że w całym mieszkaniu najbardziej podobał mi się Pies ♡

9 komentarzy

  1. Bardzo piękne mieszkanko. Najbardziej przypadła mi do gustu sypialnia. Bardzo klimatyczna z tym biurkiem pod oknem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. racja - taki jasny dywan przy psiaku na pewno nie wygląda za dobrze na co dzień ale mieszkanie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dywan wykorzystano tylko do zdjęć? ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. piękna inspiracja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog, mnóstwo inspiracji! obserwuje też na instagramie, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, stół rzeczywiście świetny. Mimo swojego archaicznego designy fajnie komponuje się z resztą kuchni, która przecież wydaje się nowoczesna. Zasada kontrastu, jak widać, sprawdza się rzeczywiście. Jeszcze jedno zwróciło moją uwagę. Ogromne łóżko! Oj nie chciałoby się z niego wstawać. :)

    OdpowiedzUsuń

TOP