Pani Króliczek: Inspiracje/ Elegancki apartament z rustykalną kuchnią/ 177
poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Inspiracje/ Elegancki apartament z rustykalną kuchnią/ 177


Witajcie w pierwszy poniedziałek kwietnia! Dziś zabieram Was w podróż po eleganckim apartamencie, w którym pierwsze skrzypce gra rustykalna kuchnia ♡


To wyrafinowane mieszkanie ma 112 m2 i dość nietypowy rozkład. W kuchni i salonie królują wzorzyste tapety w delikatnych kolorach.


Jeżeli szukacie pomysłów na to jak urządzić jadalnie, zapraszam Was tutaj!

Ten mały detal w postaci ceglanej ściany podbił moje serce ♡ Uwielbiam takie nieoczywiste rozwiązania. Jeżeli podobnie jak ja, darzycie cegłę sympatią  chodźcie tutaj!


Pora na piękną, rustykalną kuchnię. Tapeta sprawia, że wnętrze wygląda romantycznie i intrygująco. Jeżeli szukacie tapety do kuchni, koniecznie zobaczcie mój przegląd inspiracji: klik!


Jak Wam się podoba to wnętrze? Na mnie zrobiło spore wrażenie! Każdy element jest dopracowany, a całość prezentuje się naprawdę sielsko. Jeżeli szukacie białej podłogi, zajrzyjcie tutaj. 

alvhem.se
Koniec wędrówki :-) Jeżeli spodobało się Wam to wnętrze, może w oko wpadnie Wam także pastelowe mieszkanie w kamienicy.


Pozdrawiam ciepło!
Ania

7 komentarzy

  1. Ah te białe podłogi.. piękne, ale podejrzewam że szalenie niepraktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nie aż tak ;) w sensie że brudzi się tak samo, może tylko widać więcej... Ale jak ktoś ma schiza, to ciemniejsza podłoga też będzie problemem xD

      Usuń
    2. A jak ktoś ma trzy zwierzaki to każda podłoga jest problemem :D

      Usuń
  2. Kuchnia cudowna - marzę o takiej podłodze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do rustykalnych wnętrz trzeba dorosnąć. Mnie się chyba to udało:) Piękna aranżacja. Szczególnie moją uwagę przykuła lampa w sypialni. Czy to plusz?:)

    OdpowiedzUsuń

TOP