Pani Króliczek: Half-painted wall w moim przedpokoju!/ 178
czwartek, 6 kwietnia 2017

Half-painted wall w moim przedpokoju!/ 178


Niedawno pisałam Wam o half-painted wall. Pora pokazać Wam, jak pomalowana w ten sposób ściana prezentuje się w moim mieszkaniu :-)



Postanowiłam przemalować ścianę w przedpokoju. Po adopcji Maszki nasza biała ściana szybko pokryła się nieestetycznymi drobinkami błota. Na początku chciałam pomalować całą ścianę na ciemny kolor, ale bałam się, że przytłoczy wnętrze. W końcu pewnego dnia wyjęłam z szafy niewykorzystaną przy remoncie farbę, taśmę i wałek i zabrałam się do pracy ;-) Efekty możecie zobaczyć poniżej!

Ściana przed malowaniem:

Ściana po malowaniu:


Wiem, że odcień jest dość jasny, więc pewnie też będzie widać na nim zabrudzenia...cóż, może następnym razem zdecyduję się na ciemniejszy kolor. Ale na chwilę mam spokój ;-)

Jak Wam się podoba efekt? Muszę przyznać, że na początku ciężko było mi się przyzwyczaić, ale teraz uważam, że ściana wygląda znacznie lepiej! Wcześniej była nudna i bez wyrazu, teraz nabrała trochę życia :-)

Jeżeli szukacie ściennych inspiracji, zajrzyjcie tutaj!

Do metamorfozy ściany użyłam farby Magnat w odcieniu Szary Piryt (ale dodałam do niego dwie krople czarnego barwnika, żeby kolor był ciemniejszy).

Pozdrawiam ciepło!
Ania

16 komentarzy

  1. Bardzo fajny efekt! Subtelny, ale zauważalny! Też uważam, że teraz Twoja ściana wygląda lepiej :) Chyba zrobię coś podobnego u siebie po też mam biały przedpokój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sciana fajna, zmiana na plus, ale kącik jadalny w tle najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kącik jadalny dziś na blogu :D

      Usuń
  3. Podoba mi się. Taki subtelny szary nie rozchwiał harmonii !
    EXTRA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz więcej osób decyduje się na pomalowanie ściany do połowy, dla mnie jeszcze za bardzo to przypomina korytarze szkolne, chociaż musze przyznać, że u ciebie całość wygląda bardzo subtelnie i zgrabnie. Myślę, że ogólnie zmiana na duży plus (nie żeby wcześniej nie było fajnie) ;) pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście! Teraz sobie przypomniałam, że moja podstawówka miała tak pomalowanie ściany, haha :D Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. zmiany bardzo udane i świetnie się wszystko razem komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super! Też o tym myślałam, ale w pokoju syna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) A jakie kolory planujesz wybrać ? :)

      Usuń
  7. Gratuluję pomysłu i zmian!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Widzę, że moda powraca :) Ale w tym przypadku to akurat dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie super! Myślę o czymś podobnym na korytarz na piętrze. Dół ścian zawsze jakoś tak mocniej się brudzi, mimo że u nas nie mogę zwalić na tego na naszą kotkę... to chyba nasza sprawka :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;-) no tak białe ściany mają swoje plusy, ale minusów też jest trochę, zwłaszcza widać to w przedpokoju ;) pozdrawiam ciepło!

      Usuń

TOP