Pani Króliczek: Nowości w domu/ Zdjęcia z instagrama/ 167
poniedziałek, 6 marca 2017

Nowości w domu/ Zdjęcia z instagrama/ 167



Hej! Obserwujecie PaniąKróliczek na instagramie? Jeśli nie, zapraszam Was na krótki przegląd instagramowych fotek oraz nowości, które pojawiły się w moim mieszkaniu :-)



Moje biuro (i toaletka w jednym) często zmienia swój wygląd. Jeszcze niedawno królowały tutaj półki w kształcie heksagonów. Teraz pierwsze skrzypce gra kratka zbrojeniowa :-) Natomiast kaktus (który wciąż czeka na nową doniczkę) Nieustannie wędruje z miejsca na miejsce - wciąż nie wiem gdzie wyląduje ostatecznie.


Pod telewizorem znalazła się metalowa szafka z Ikei. Od zawsze chciałam ją mieć! Ta, która stała tutaj wcześniej znalazła nowy, dobry dom. Natomiast aktualna została kupiona na OLX za 150 zł :)

Na ścianie niebawem pojawi się nowa galeria! Grafiki już do mnie dotarły! Jestem nimi zachwycona ❤ A jeszcze parę dni temu ściana wyglądała tak: klik!



Półki kuchenne nie zmieniają spektakularnie swojego wyglądu. Aktualnie królują odcienie bieli, szarości, niebieskiego i drewna. Póki co, nie planuje zmian ;-) (Choć zastanawiam się, nad przemalowaniem ściany nad płytkami na jakiś ciemny kolor...)


Mój instagram jest oczywiście pełen zwierzaków - zobaczycie na nim fotki Maszki, Małej i Grubej 🐶🐈🐱 


Jeżeli nie obserwujecie PaniKróliczek na instagramie, a macie ochotę zapraszam Was tutaj ♡
A tutaj kliknijcie jeżeli chcecie dowiedzieć się, jakie konta sama obserwuję :-)

Pamiętacie mój tekst o szarych dywanach? Niestety wciąż nie udało mi się kupić takiego, który spełniałby moje wymagania :( Musi być łatwy w czyszczeniu, syntetyczny, duży, szary i śliczny ;-) A, i oczywiście niedrogi 😁Możecie mi coś polecić? 


Pozdrawiam ciepło!
Ania

11 komentarzy

  1. Zieleń i motywy roślinne są obecnie na absolutnym topie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na insta u Ciebie się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szału nie ma, ale staram się ;-) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne! Lubię taką kolorystykę :-) a;e szczerze nie przepadam za heksagonami, może dlatego że już "heksagonowy szał" przeszedł. Ta biała, metalowa szafeczka pod TV jest fajna :-)
    Pozdrowionka i lecę na Instagrama! :-)
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Weronika, dzięki za odwiedziny! :) To prawda, w pewnym momencie heksagony były wszędzie :) Z ulgą pozbyłam się moich ;) pozdrawiam!

      Usuń
  5. super jest ta Twoja "biurowa" ściana. Może napiszesz o tym cos wiecej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu, nie myślałam o takim wpisie ale mnie zainspirowałaś ;)

      Usuń
  6. Też mam zbrojeniową kratkę w biurze :) Bardzo jestem z niej zadowolona. Czekam z niecierpliwością na nową odsłonę galerii :) Moja też niedługo w końcu pojawi się na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kratka zbrojeniowa rządzi ;) Bardzo praktyczna rzecz i jak są okazuje wielofunkcyjna :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

TOP