Pani Króliczek: Nowa galeria ścienna/ 175
środa, 29 marca 2017

Nowa galeria ścienna/ 175



Nowości w domu! Jesteście ciekawi jak obecnie prezentuje się moja ściana? Zapraszam :-)


Hej! Wiem, jeszcze nie tak dawno pokazałam Wam zaaranżowaną na nowo ścianę z obrazami....aaa już zdecydowałam się na zmiany :-) Nic na to nie poradzę - jak zobaczyłam grafiki Margo Hupert wiedziałam, że muszę je mieć! Zdecydowałam się również na piękną ścienną dekorację od Woodesign! Poniżej możecie zobaczyć efekt. Dajcie znać, co sądzicie! 


Tak wiem - ramki dwie różne - wciąż bo miałam je wymienić pięć dni temu...ale jakoś tak, przywykłam! ;-)


Pamiętacie mój stolik DIY? Też troszkę się zmienił :-) Pomalowałam go szarą farbą. Teraz lubię go jeszcze bardziej ;-)


Grafiki możecie znaleźć tutaj.
A jeśli spodobały się Wam dekoracje od Woodesign zajrzyjcie tutaj :)

Szukacie ładnych roślinnych grafik? W takim razie sprawdźcie mój przegląd!

Co myślicie o zmianie? Na plus czy minus? :)
Pozdrawiam ciepło!
Ania 

18 komentarzy

  1. Grafika z sercem piękna, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że na plus! Grafiki robią świetne wrażenie, a te różne ramki tylko dodają im charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :D No właśnie, mogłam pisać, że to tak specjalnie, a nie z przypadku :D

      Usuń
  3. Gdybyś nie powiedziała o tych ramkach to pewnie nawet bym nie zauważyła :) w końcu kto powiedział że muszą być identyczne. Piękne zmiany u Ciebie! Super zmiana stolika. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) No właśnie, wcale nie muszą i coś czuję, że lenistwo zwycięży i takie już zostaną ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoje mieszkanie. Jest takie przemyślane i czuć w nim duszę artystki. Dziękuję również za szereg inspiracji. Kilka pomysłów już wykorzystałam. Bardzo Cię proszę, podaj mi namiary na sklep, w którym kupiłaś lampki na czarnym kablu. Są moją skrywaną namiętnością i chyba już dojrzałam do kupna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Dziękuję Ci ślicznie za takie miłe słowa! :-) Lampki są z Ikei ;-) To chyba najtańsza opcja, żeby je kupić! W sklepach internetowych są dość drogie :/ Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Kiedyś zamawiałam u Margo Hupert mandalę 70x100 ... też uwielbiam jej grafiki, tylko u mnie ścian nie starcza bo większość w skosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad mandalą! Ja jeszcze trochę ścian mam, także będę kombinować. Ale chętnie zamieniłabym je na klimatyczne skosy :D ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. A ptaszka zgapiłam i też zamówiłam :) Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Twój salon. Jestem pewna, że dobrze bym się w nim czuła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie! Wszystko ładnie współgra, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grafiki fantastyczne! :) Ptaszek świetny :)
    Domyślam się że sofa jest mega wygodna, tak miło u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń

TOP