Pani Króliczek: Jasne wnętrze z ceglaną ścianą/ Inspiracje/ 169
poniedziałek, 13 marca 2017

Jasne wnętrze z ceglaną ścianą/ Inspiracje/ 169



Witajcie! Dziś chcę Wam pokazać wyrafinowane wnętrze, w którym dominują jasne kolory  i ciekawe dodatki!

To mieszkanie już od progu wprawiałoby mnie w dobry humor! 74 metry w kamienicy urządzono ze smakiem i z dbałością o każdy detal. Zresztą, zobaczcie sami!





lampa ikea, ikea
cegła w mieszkaniu, naturalna cegłą
naturalna cegła w kuchni, naturalna cegła, cegła w kuchni, cegła w mieszkaniu
Cegła ♡ Taka ściana marzy mi się od lat! Jeżeli podzielacie mój zachwyt koniecznie zobaczcie inne wnętrza, w których cegła gra główną rolę - zbiór moich inspiracji, piękną cegłę w kuchni oraz w sypialni!
biała kuchnia i czarny blat
biała kuchnia z ciemnym blatem, biała kuchnia i czarny blat
jadalnia w stylu skandynawskim

Kuchnia jest ładna i prosta. Dla mnie może nawet zbyt prosta - brakuje mi trochę dodatków. Jeżeli szukacie akcesoriów do kuchni w różnych stylach, zajrzyjcie tutaj. Niedawno pisałam Wam również o 3 pomysłach na jadalnie!

jadalnia w stylu skandynawskim
białe podłogi, plakat be brave, poster be brave
szara ściana w sypialni, okrągłe lustro na pasku
szara sypialnia, szara ściana w sypialni
alvhem.se

Skandynawska, bezpretensjonalna sypialnia! Prosta, bez nadmiaru dekoracji. Na pewno dobrze się w niej odpoczywa! Więcej sypialnianych inspiracji znajdziecie tutaj.


Co sądzicie o tym wnętrzu? Przypadło Wam to gustu? Jeśli tak, zobaczcie także mieszkanie pełne pastelowych kolorów

Pozdrawiam ciepło!
Ania

2 komentarze

  1. Piękne wnętrze, zupełnie w moim stylu. Mogę się wprowadzać :) Uwielbiam tą bijącą biel. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wymarzone mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń

TOP