Pani Króliczek: Half Painted Walls/ Inspiracje/ 174
poniedziałek, 27 marca 2017

Half Painted Walls/ Inspiracje/ 174



Szukacie kreatywnych sposobów na pomalowanie ściany? 

Któż by pomyślał, że lamperia powróci w nowym, świeższym wydaniu :-) Szukałam ostatnio pomysłu na to, jak pomalować ścianę (jeszcze nie zdradzę którą)! Na początku planowałam całą machnąć na jakiś głęboki i dość ciemny kolor. Ale wtedy odkryłam (wiem, że z kosmicznym opóźnieniem!), jak dobrze wygląda ściana pomalowania tylko w połowie. 

Banalnie proste, a przyjemnie urozmaica przestrzeń!

bloggaibagis.blogspot.se,thebooandtheboy.com, designmeetstyle.com,bloglovin.com

Tak pomalowana ściana pasuje do każdego pomieszczenia - mnie urzeka w każdym wydaniu ♡



hallingstad.blogspot.dk, brit.co,sugarandcharm.com, cotemainson.fr
Pomalowania w ten sposób ściana jest bardzo funkcjonalna - szczególnie docenią ją właściciele zwierzaków :-) Moje białe ściany są okropnie pobrudzone zwłaszcza w przedpokoju (to zasługa Maszki). Wybrałam biel ponieważ chciałam żeby dość wąski i nieduży korytarz sprawiał wrażenie większego. Obawiałam się, że ciemna ściana choć praktyczna - przytłoczy przestrzeń. Żałuję, że nie pomyślałam o tym sposobie malowania rok temu! Ściana pomalowana innym odcieniem na dole sprawi, że przybrudzenia będą mniej widoczne, a pozostawiona biała góra zagwarantuje, że nie zrobi się zbyt ponuro :-) I problem z głowy! (chyba)!

papernstitchblog.com, indecorate.de,apartmenttherapy.com

A Wam jak się podobają ściany pomalowane w ten sposób? 

Pamiętajcie, że przyszła wiosna! Pora zatroszczyć się o balkony ♡ A jeżeli szukacie tapet i dodatków dekoracyjnych, klikajcie tutaj! 

Pozdrawiam!
Ania

3 komentarze

  1. Fajne wieszaki na ostatnim zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zastanawiam nad takim pomalowaniem ścian w korytarzu na piętrze. Uwielbiam całe białe ale właśnie w dolnym poziomie szybko się brudzą. Taki ciemniejszy pasek na dole wydaje się bardzo praktyczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pewne pomysły na moją sypialnię - podobają mi się te pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

TOP