Pani Króliczek: Dekoracje do domu/ Tapety/ Motyw roślinny/ 171
piątek, 17 marca 2017

Dekoracje do domu/ Tapety/ Motyw roślinny/ 171


Szukasz ciekawych dekoracji nawiązujących do natury? A może zamarzyła Ci się tapeta z motywem roślinnym? Zapraszam na mój przegląd i zbiór inspiracji! 


Uwielbiam motyw roślinny! Botaniczne dodatki coraz częściej pojawiają się także w moim mieszkaniu :-) Poduchy z nadrukowaną monsterą, liściaste plakaty i kosze z trawy morskiej - to na te dekoracje poluję najczęściej. 

Widzieliście nową kolekcję Ikei Jassa? Ja totalnie przepadłam ♡
Znalazłam kilka rzeczy, które z chęcią bym przytuliła 🤗 Wszystkie produkty idealnie wpisują się także w mój dzisiejszy przegląd, dlatego parę z nich znajdziecie w moim zestawieniu :)



Wieszak jeleń, Dutchhouse, 202,07
Poduszka nr 1, Dutchhouse, 95,29
Obraz, Dutchhouse, 140,20
Poduszka nr 2, MIA Home Passion, Pakamera, 69 zł
Poduszka nr 3, Labambetle, 95 zł
Dywan Jassa, Ikea, 159 zł
Kosz Jassa, Ikea, 89,99

uncommonplant.com, hm.com


Kubek, H&M Home, 19,90
Podstawka pod garnek, H&M Home, 39,90
Plakat, Lawendowy Bazar, Pakamera, 65 zł
Poszewka na poduszkę, H&M Home, 39,99
Komplet ozdób, Ikea, 49,99
Wazon dekoracyjny Jassa, Ikea, 39,99
Zestaw plakatów, Ikea, 24,99

Roślinne grafiki pokazywałam Wam również tutaj :-)

madebylemon.co.za, hellofridayblog.com

Muszę przyznać, że tapety z motywem roślinnym wyglądają naprawdę zjawiskowo! Ściana w kaktusy podbiła moje serce! Wygląda przepięknie! 


Tapeta nr 1, dekornik.pl, od 81 do 135 zł
Tapeta nr 2, tapetujemy.pl, 1985 zł
Tapeta nr 3, pieknetapety.pl, 76,63
Tapeta nr 4, dekornik,pl, od 81 do 135 zł

Macie apetyt na więcej tapet z roślinnym motywem? KLIK!

hm.com, vanhetkastjenaardemuur.blogspot.nl


Ozdoba wisząca, Dutchhouse,83,98 
Kosz z trawy morskiej, Scandishop, 162 zł
Porcelanowa taca w liście, Dutchhouse, 42,19
 Plakat, Lawendowy Bazar, Pakamera, 65 zł
Plakat Monstera, LoFink, Pakamera, 75 zł
Komplet pościeli, H&M Home, 129 zł
Worek na pranie, H&M Home, 49,99

Jeżeli szukacie pomysłów na boho sypialnie, tutaj znajdziecie więcej inspiracji!

expressen.se


Plakat, Happy Bird, Pakamera, 49 zł
Ozdoba ścienna Żuczek, Dutchhouse, 69,29
Sztuczny liść Monstera, Ikea, 19,99
Kubki z Monsterą, Lawendowy Bazar, 19 zł (sztuka)
Kosz Fladis, Ikea, 79,99
Kosz z uchwytami Jassa, Ikea, 129 zł
Poduszka Monstera, Lawendowy Bazar, Pakamera, 65 zł
Porcelanowy półmisek w paprotki, Dutchhouse, 67,08


A Wy lubicie dekoracje nawiązujące do natury? :-) 

Pozdrawiam!
Ania

2 komentarze

  1. Ja uwielbiam motyw roślinny! W domu mam mnóstwo zielonych kwiatów liściastych, a z dekoracji postawiłam na plakaty. Polecam wybrać się do Obi części ogrodowej - mają bogaty wybór zielonych kwiatów. A plakaty kupiłam na http://scandiposter.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na ścianę znów wróciły robaczki - fajnie że nadal są modne! :)

    OdpowiedzUsuń

TOP