Pani Króliczek: 5 Inspirujących kont na instagramie!/170
środa, 15 marca 2017

5 Inspirujących kont na instagramie!/170




Jeszcze kilka miesięcy temu instagram dla mnie nie istniał - owszem, mój umysł ogarniał, że takie dziwo istnieje, jednak nigdy nie poświęciłam mu nawet minuty swojego życia. Wszystko zmieniło się, gdy pod koniec września zeszłego roku postanowiłam dołączyć do instagramowej społeczności. Szybko przepadłam! Tyle pięknych fotografii i inspiracji w jednym miejscu!

Wciąż dopiero odkrywam to interesujące miejsce, więc w gronie obserwowanych przeze mnie użytkowników nie ma tłumów. Dziś chciałabym się z Wami podzielić moimi 5 ulubionymi kontami, które codziennie serwują mi porcje pięknych, wnętrzarskich inspiracji :-)

Kolejność przypadkowa!

_annalouise._

Uwielbiam jej niebanalne, bezpretensjonalne mieszkanie. Wszystko jest niewymuszone i naturalne. A dywany Anny są piękne! Jej profil obserwuje ponad 39 tys osób! Tutaj znajdziecie jej konto: klik.

_annaluise_



fijninhuis

To jedno z pierwszych kont, które zaczęłam obserwować. Mieszkanie należy do Marian. Uwielbiam jej oliwkową kanapę, ciekawe obrazy i oryginalną kuchnie. Fijninhuis obserwuje ponad 33 tys użytkowników. Jeżeli chcesz dołączyć do ich grona, kliknij tutaj!


Fijninhuis


margo.hupert.art

Jestem pewna, że to konto zna większość z Was! W końcu Margo obserwuje prawie 73 tys osób! To dla mnie potężna dawka inspiracji każdego dnia. Margo nie tylko tworzy piękne grafiki (dwie z nich niebawem zobaczycie w moim salonie) - jest także właścicielką wyrafinowanego i finezyjnie urządzonego mieszkania! Zobaczcie więcej zdjęć Margo - klik!

margo.hupert.art

olekmanolek

Uwielbiam mieszkanie Oli :-) Jej zamiłowanie do roślin robi na

mnie ogromne wrażenie! W jej wnętrzach na pewno nie brakuje zieleni! Koniecznie zajrzyjcie na konto olekmanolek!

Ola Mikszo

roomor_

Czyli Dagmara Fajks i jej wspaniale urządzone mieszkanie w kamienicy. Zawsze miałam słabość do takich wnętrz - drewniane podłogi, cegła na ścianie, niebanalne dodatki. Roomor_ obserwuje ponad 30 tys użytkowników! Jeżeli chcecie do nich dołączyć, kliknijcie tutaj!

Dagmara Fajks

Obserwujecie powyższe konta na instagramie? A może polecicie mi jakieś ciekawe? Będę wdzięczna ♡

Jeżeli chcecie dołączyć do grona osób obserwujących PaniąKróliczek na instagramie zapraszam tutaj :-) Zobaczcie także mój wpis dotyczący nowości w domu!

Pozdrawiam ciepło!
Ania

5 komentarzy

  1. ja polecam jeszcze nordicspace i akademia_sztukaterii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marta! Zaraz będę oglądać :D Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Margo ma fajnie urządzone mieszkania. Także preferuję roślinność we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  3. scraperkę miło się też ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda! :-) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

TOP