Pani Króliczek: 3 pomysły na balkon/ 173
czwartek, 23 marca 2017

3 pomysły na balkon/ 173


Nadeszła wiosna! Pora zatroszczyć się o balkony ♡


Wiosną i latem balkon to zdecydowanie moja ulubiona część mieszkania! W zeszłym roku prezentował się tak klik! Przyznam, że nie poświęciłam mu zbyt wiele uwagi. Jak będzie wyglądał w tym? Sama jeszcze nie wiem...ale jestem pewna, że spędzę na nim dużo czasu :-)

Zapraszam na kolejną odsłonę mojego cyklu 3 pomysły na! 


BALKON NATURALNY

Bezpretensjonalny, pełen zielonych akcentów i naturalnych dodatków. Zdecydowanie w moim stylu!


1. Hamak, Castorama, 29,97 
2. Koc, H&M Home, 149,90
3. Doniczka, Ikea, 19,99
4. Roślinka, Ikea, 79,99
5. Mata osłonowa, Leroy Merlin, 81,75
6. Poduszka, H&M Home, 59,90
7. Lampion, Zara Home, 149,90
8. Podest, Leroy Merlin, 99,88
9. Leżak, Ikea, 89,99



Inspiracje:

showhome.stfi.re, issuu.com



BALKON BOHO
Trochę dziki, z poduchami zamiast krzeseł i klimatycznym oświetleniem ❤

oświetlenie led na balkon, meble balkonowe ikea, poduszki na balkon

1. (Obłędny) Kaktus, Ikea, 159 zł
2. Lampion, Zara Home, 199 zł
3. Wisząca doniczka, Ikea, 49,99
4. Oświetlenie LED, Ikea, 129 zł
5. Moskitiera, Ikea, 49,99
6. Turkusowa poducha, Zara Home, 89,90
7. Taca, Dutchhouse, 117,12
8. Poducha - siedzisko, Ikea, 129 zł
9. Stojak na roślinkę, Ikea, 39,99
10. Poducha różowa, Zara Home, 89,90
11. Poducha "morski świat", Zara Home, 89,90


Inspiracje:
klimatyczny balkon, balkon boho
balkon w stylu boho
stylisheve.com, fashionmenow.co.uk

BALKON GRANAT I ZŁOTO
Najbardziej elegancka z moich propozycji :) Uwielbiam to połączenie kolorystyczne!

balkon diy, tani balkon

1. Dywan, Ikea, 39,99
2. Taca, Dutchhouse, 74,49
3. Konewka, H&M Home, 79,90
4. Koc, H&M Home, 129,90
5. Lampion, Zara Home, 199 zł
6. Poducha, Zara Home, 89,90
7. Drzewko cytrusowe, Ikea, 89,99
8. Fotel PS, Ikea, 79,99


Inspiracje:
oświetlenie na balkon ikea
meble balkonowe castorama, meble balkonowe leroy merlin
thisivyhouse.tumblr.com, mydomain.com


Która opcja najbardziej przypadła Wam do gustu? Jak wyglądają Wasze balkony? Mam nadzieję, że niebawem pokażę Wam, jak prezentuje się mój ;-)



Zobaczcie także moje 3 propozycje na salon, sypialnię, jadalnię, oraz łazienkę :-)

Pozdrawiam!
Ania

5 komentarzy

  1. Oh ja chyba miałabym problem z urządzeniem balkonu, bo kocham spędzać czas na balkonie, czytać, pisać, wpatrywać się w niebo...<3 Podejrzewam, że w przyszłości kilka razy w sezonie będę zmieniała wystrój balkonu czy tarasu ;D
    Jeden z moich ulubionych jest styl Boho ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie granat&złoto... z morzem się kojarzy, moim najpiękniejszym :- ) Serio, nic nigdy piękniejszego nie widziałam w życiu niż morze. A jeszcze jak się patrzy na nie z perspektywy jachtu, a dookoła nie ma nic, tylko woda i woda, a gdzieś tam powyżej niebo, to jest... ach i och. Wyobraź sobie, że płyniesz i płyniesz, dookoła nic, tylko woda i niebo, od czasu do czasu delfiny, które sprawdzają, co to tam płynie i towarzyszą przez chwilę przy burcie. Nic i nic, a potem nagle nocą widzisz płomienie ognia na środku tej nicości:- ) Platformy wiertnicze zioną tak ogniem, wrażenie sto razy większe niż tryliard petard w Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły :) propozycja trzecia najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się wszystkie trzy opcje :) Ciężko się zdecydować. A hamak po prostu marzenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne pomysły - tylko co tu zrobić jak balkon nie ma nawet metra kwadratowego :(

    OdpowiedzUsuń

TOP