Pani Króliczek: Metamorfoza stołu z lat 60/ 163
środa, 22 lutego 2017

Metamorfoza stołu z lat 60/ 163






Hej! Niedawno pokazałam Wam moje nowe krzesła - pora zaprezentować stół. Tutaj mieliście szansę zauważyć, że w salonie pojawił się nowy stół z lat 60. Na początku myślałam, że zostanie taki, jaki jest, jednak ostatecznie zdecydowałam się na małe poprawki :-)

Lakier był już stary i w wielu miejscach popękany...byłam ciekawa, jak stół będzie wyglądał bez niego.

Pierwszy raz w życiu miałam opalarkę i powiem Wam - to najlepszy sposób na pozbycie się starego lakieru. To urządzenie jest wprost idealne do mebli z lat 60. i 70! Żałuję, że nie zastosowałam tej cudownej maszyny do metamorfozy komody :-)




Stół został pozbawiony warstwy podniszczonego lakieru. Moim oczom ukazało się piękne drewno :-) Kolejny etap to szlifierka - szybko wygładziliśmy całość. Choć wszystko to brzmi prosto i banalnie, my - amatorzy spędziliśmy w garażu/pracowni przyjaciela (dzięki Kamil, bez Ciebie by się nie udało!) dobrych kilkanaście godzin rozbitych na kilka dni. Naprawdę było co robić (przy okazji transformacji uległy także krzesła).

Gotowy stół został zabezpieczony lakierem, a jego fragmenty pomalowane farbą kredową (o tym co o niej sądzę pisałam Wam tutaj). 

Efekt wygląda tak:


 Czyż ta noga nie jest piękna? :D ♡


lampa w stylu industrialnym, lampa beton,

Przy okazji na metamorfozę załapała się lampa :-) Chciałam, żeby wyglądała jak pokryta betonem. Udało się? 

 


Jak Wam się podoba? 

Pozdrawiam ciepło!
Ania

13 komentarzy

  1. piękny stół, uwielbiam Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na podobne krzesła, gdzie je znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OLX :) Kopalnia ciekawych starych mebli ;)

      Usuń
  3. Świetna metamorfoza. Stół świetnie pasuje z krzesłami. Jadalnia jak się patrzy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomalowałabym na biało całość - bardzo lubię biel. I podkradłabym krzesło :-P

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też lubię biel, ale nie tym razem :D Uwielbiam rysunek drewna na nóżkach tego słoju :) Chciałam, żeby pozostały naturalne ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Świetna robota! - dopieszczenie takiego zacnego stolika to zacny pomysł! :) Efekt mnie nie zaskoczył - wiedziałam że będzie pięknie - bo przecież wystarczy trochę serca włożyć i dobry mebel staje się piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,w jaki sposób pozbyliscie się starego lakieru z blatu? Opalarka czy środkami chemicznymi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko opalarka! środki chemiczne to udręka ;-)

      Usuń

TOP