Pani Króliczek: Inspiracje/Biała podłoga/ Przegląd/ 159
poniedziałek, 13 lutego 2017

Inspiracje/Biała podłoga/ Przegląd/ 159



Wzdychasz do białych podłóg? ;-) Ja też! 

BIAŁE PANELE, bielenie paneli
bloglovin.com
Przeglądając skandynawskie mieszkania zachwyciłam się białymi podłogami. Zastanawiałam się, czy nie położyć ich u siebie w mieszkaniu (o tym, jakie podłogi ostatecznie się w nim znalazły, możecie poczytać tutaj). Teraz, gdy do naszej rodziny dołączyła także Masza cieszę się, że nie postawiłam na biel ;) Obawiam się, że na bardzo jasnej podłodze jeszcze wyraźniej odznaczałaby się sierść mojej wesołej ferajny :-)

Jednak marzenia pozostały. Może kiedyś odważę się na to rozwiązanie ;)

Jeżeli szukacie jasnych desek lub paneli zapraszam na mój krótki przegląd :-)


panele podłogowe w stylu skandynawskim, olej do drewna, bielenie drewna

1. Dąb biały Passionata, Quick Step, Bel-Pol, 119,95
2. Deski białe, Quick Step, Bel-Pol, 99,95
3. Panele podłogowe Impressive, Quick Step, Vox.pl, 99,95
4. Świerk Aspen, Leroy Merlin, 54,98 

bielenie drewna, podłogi drewnianie, podłoga scandi

1. Dąb Winter, Tarket-Polska, Komfort, 269 zł
2. Dąb Lindos, Artens, Leroy Merlin, 34,90
3. Jesion Lemon, Barlinek, Komfort, 259,99
4. Dąb Vintage, Kronopol, Castorama, 97,42

bielenie drewna, podłogi w stylu skandynawskim

1. Variostep Prestige, Kronoplus, Vox.pl, 49,90
2. Dąb Lindos, Artens, Leroy Merlin, 34, 90
3. Dąb Comano, Artens, Leroy Merlin, 54,98
4. Eligna Wenge, Quick Step, Vox.pl, 79,95

koszt paneli, ile kosztuje położenie podłogi, panele A5
alvhem, stadhem
Biała podłoga wszędzie wygląda pięknie! W kuchni, salonie, sypialni...♡ Wspaniale powiększa przestrzeń i odbija światło! 

skandynawskie wnętrze, białe podłogi, podłogi w stylu skandynawskim
cherry-blossom-worl.blogspot.com.es,vtwonen.nl
Jeżeli posiadacie deski bądź parkiet możecie odświeżyć swoje podłogi i pomalować je na biało! Wystarczy, że na odpowiednio przygotowane podłoże (starannie wyczyszczone i odtłuszczone) nałożycie bejce lub olej w odpowiednim kolorze.

bielenie podłóg, olej do podłóg
bloodandchampagne.com

olej do drewna
gravityhomeblog.tumbrl.com,thedesignchaser.com

Co sądzicie o białych podłogach? Marzycie o nich, czy stąpacie po nich każdego dnia? :-) Jeżeli zdobią Wasze mieszkania, zdradźcie proszę, czy one naprawdę tak bardzo się brudzą!

Jeżeli lubisz do mnie zaglądać i chcesz być na bieżąco zapraszam Cię na fb i instagram :-)

Pozdrawiam ciepło!
Ania

4 komentarze

  1. Mi się podobają bardzo białe podłogi, ale nie wiem czy bym się zdecydowała na nie u siebie. Kiedyś usłyszałam opinię, że kiedy we wnętrzu są białe sufity, ściany i podłogi, wygląda ono jak szpitalny sześcian... Chyba wiele zależy od dekoracji, bo nie koniecznie się z tym zgadzam. Może nie zauważam takiej wady, ale ciemniejsza podłoga chyba bardziej dodaje przytulności... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że masz rację - drewno w naturalnym odcieniu jest znacznie przytulniejsze...jednak biała podłoga też ma sporo uroku...iii ciągle nie wiem, która opcja bardziej mi się podoba!!! :-) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. podobają mi się prawie wszystkie prezentowane tu panele. Wybór konkretnego wzoru zależy od koncepcji reszty mieszkania, no i oczywiście rodzaju pomieszczenia.
    Nie rozumiem tej "szpitalności" - kojarzenia bieli ze szpitalem.
    Gdzie kto widział w szpitalu biel? Od lat szpitale są "robione" w kolorach. Dodam, że aż za bardzo. Widziałam niedawno w szpitalu (po remoncie) łazienkę w ...beżach dość ciemnych i brązach! zresztą paskudnie i przygnębiająco dobrane odcienie. Szpital powinien być w jasnych, czystych septycznych kolorach!
    A tak w ogóle to mam białą łazienkę - ściany białe z odrobiną szarego błękitu, a podłoga zupełnie biała. No i każdy kto wchodzi robi duże oczy i oczywiście szpitalne skojarzenie jest przywoływane, ale tylko po to, żeby stwierdzić, że jest ślicznie i zaskakująco "nieszpitalnie".
    Biała podłoga u mnie się sprawdziła. Śliczna, prosta, czysta, powiększa i rozjaśnia łazienkę. Fugi - jasno-szaro-niebieskie :)
    pozdrawiam, też Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu! Trochę masz rację - też widziałam szpital, który nie miał nic wspólnego z bielą, a szkoda, bo kolory na ścianach były okropne :D wpadały w jakiś wyblakły fiolet? horror, po prostu! Od razu człowiekowi robiło się gorzej jak to widział! ;-) Z przyjemnością zobaczyłabym Twoją łazienkę! Musi być piękna :-)
      Pozdrawiam ciepło!!!

      Usuń

TOP