Pani Króliczek: Inspiracje/ Pastelowe kolory i białe podłogi/ 165
poniedziałek, 27 lutego 2017

Inspiracje/ Pastelowe kolory i białe podłogi/ 165


W ostatni poniedziałek lutego (taaak wiosna nadciąga i czuć ją w powietrzu 🎕) zapraszam Was na spacer po pięknym mieszkaniu, pełnym ciekawych detali i pastelowych kolorów!



To intrygujące wnętrze ma 70 m2. Zachwyciły mnie białe podłogi, kafelki w łazience, jadalnia, tapeta w sypialni i jasnoróżowa komoda :-) Jestem ciekawa, czy Wam również przypadnie do gustu to skandynawskie mieszkanie ♡

Komoda jest przepiękna, prawda? ;-) 


Jeżeli szukacie grafik z motywem roślinnym, zajrzyjcie tutaj :-)


Szukacie dodatków do jadalni? ;-) KLIK!


Szukacie tapety z podobnym motywem? Sprawdźcie przegląd tapet w stylu skandynawskim!


O białych podłogach pisałam niedawno :-) Wyglądają pięknie, prawda? 



alvhem.se

Uroczy nieduży balkon - jak dobrze, że niebawem będę mogła zająć się swoim :-) 


Jak Wam się podoba? 

Pozdrawiam ciepło!
Ania

8 komentarzy

  1. Pastele są subtelne, delikatne i urocze. Nie do każdego wnętrza pasują, ale ich urok tkwi w detalach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wnętrza. Urządzone ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, niestety z taką tapetą bym nie wytrzymała w sypialni, zbyt małe wzorki. Pewnie non stop kręciłoby mi się w głowie - wolę jednak wyraźne wzory lub gładkie tapety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w sumie to o tym nie pomyślałam. Ale musisz przyznać, że wygląda bardzo ładnie ;)

      Usuń
  4. UWIELBIAM pastelowe wnętrza! Hitami zaprezentowanych zdjęć są dla mnie:
    1. Różowa szafka z salonu (stojąca pod telewizorem)
    2. Obraz z konikiem morskim
    3. Balkon - w całości

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wnętrza :) Jasno i przestronnie :) Marzy mi się taka piękna sypialnia. Niedługo będziemy wymieniać materace do spania to może skuszę się na jakieś zmiany !

    OdpowiedzUsuń

TOP