Pani Króliczek: 3 pomysły na sypialnie/ 156
poniedziałek, 6 lutego 2017

3 pomysły na sypialnie/ 156


Zapraszam na sypialnie w trzech odsłonach! Skandynawskiej, industrialnej i boho 


Ostatnio pokazywałam Wam trzy pomysły na salon (klik), dziś zapraszam na przegląd dodatków do sypialni w trzech inspirujących odsłonach :-)



SYPIALNIA BOHO 



PRODUKTY:
1. Wisząca doniczka, dutchhouse, 83,89 
2. Pościel lniana, H&M Home, 399 zł
3. Makrama, DaWanda, 349 zł
4. Lampa, Ikea, 199 zł
5. Zasłony, H&M Home, 79,90
6. Lampion, Zara Home, 149 zł
7. Drabinka, Ohoo, 210 zł
8. Poroże, dutchhouse, 336 zł
9. Plakat, dutchhouse, 112 zł
10. Stołek drewniany, Zara Home, 199 zł
11. Dywan, Zara Home, 999 zł

INSPIRACJE:
modrenvilla.org


SYPIALNIA SKANDYNAWSKA 



PRODUKTY:
1. Wisząca doniczka, DaWanda, 129 zł
2. Lampa Maskros, Ikea, 199 zł
3. Pościel H&M HOME, 149 zł
4. Zasłona, H&M HOME, 59,90
5. Dywan, Zara Home, 1 999 zł
6. Wazon, Ikea, 39,90
7. Pocztówka, Margo Hupert, 5 zł
8. Koszyk, H&M HOME, 59,90
9. Szafka nocna, sfmeble.pl, 779 zł
10. Pufa, sfmeble.pl, 386 zł

INSPIRACJE:
nyde.co.uk, avenuelifestyle.com


SYPIALNIA INDUSTRIALNA 
PRODUKTY:
1. Lampy, dutchhouse, 218 zł (jedna)
2. Pościel, IKEA, 169 zł
3. Zegar, Villadecor, 259 zł
4. Doniczka, scandishop, 99 zł
5. Koszyk, Mukakiandfriends, 294 zł
6. Robak ozdoba ścienna, dutchhouse, 72,79 
7. Lampka, sklepy24.pl, 169 zł
8. Lampion, Zara HOME, 149 zł
9. Dywan, dutchhouse, 2 235 zł
10. Metalowa szafka nocna, nshome, 783 zł

INSPIRACJE:
muralswallpaper.co.uk, loombrand.com


W której sypialni najchętniej widzielibyście siebie? :-) Jeżeli szukacie roślinnych grafik zajrzyjcie tutaj, a urocze dodatki do pokoju dziecięcego znajdziecie tutaj :-)

Lubicie do mnie zaglądać? Jeżeli chcecie być na bieżąco, polubcie profil panikróliczek na fb i instagramie 

Miłego dnia!
Ania

7 komentarzy

  1. Kiedyś myślałam, że najlepiej będzie jeżeli styl naszej sypialni będzie zmierzał w kierunku boho, ale teraz po dwóch latach doszliśmy z mężem do kompromisu w sprawie czerwonej ściany za łóżkiem i będę mieć moją wymarzoną butelkową zieleń, a co za tym idzie ostateczny styl sypialni też się zmieni:-) lecz nie wiem jeszcze na jaki ;-) pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butelkowa zieleń ♥ będzie pięknie :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dwie ostanie są najlepsze. Bardzo mi się podobają. Sama też mam u siebie cegłę na ścianie i lubię ten styl. Inspirowałam się pomysłami z Italmeble. Mają szeroką ofertę więc jak to u kobiet bywa miałam problem z wyborem ale w końcu się zdecydowałam i myślę, że efekt jest dość zadowalający

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram MIX, kolory z Boho, prostą elegancję ze Skandi i cegłę ze stylu industrialnego ;)
    Pozdrawiam,
    Dominik

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę genialne inspiracje <3 ja jestem dopiero na etapie planowania i marzeń o pięknej sypialni, ale to dopiero w maju jak się przeprowadzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym pewnie trochę pomieszała. Propozycja nr 1 szalenie mi się podoba, ale dorzuciłabym cegłę, taka starą, wyskubaną. A pewnie jak to u mnie bywa moja przyszła sypialnia będzie zupełnie inna:) Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń

TOP