Pani Króliczek: Wszytko dla kotów/ 147
poniedziałek, 16 stycznia 2017

Wszytko dla kotów/ 147



Uwielbiasz swojego czteronoga i szukasz gadżetów, które na pewno mu się spodobają? Zapraszam na mój przegląd 😻


Nigdy nie byłam kociarą. Zawsze lepiej dogadywałam się z psami (i to się akurat nie zmieniło). Jednak od trzech lat jestem mamą dwóch kotek - Grubej i Małej. I cóż mogę napisać...przepadłam :) Uwielbiam je! ♡

Dziś zapraszamy na przegląd gadżetów, które mają szanse trafić w gusta tych wybrednych stworzeń ;-)

1. Wędka, animalia.pl
2. Wędka, naszezoo.pl, 6,90
3. Tipi, aliexpress, 79,90$
4. Tipi, pakamera.pl, 169


1. Stylowa kuweta, naszezoo.pl, 128,90
2. Miska, naszezoo.pl, 22,90
3. Podkładka pod miskę, naszezoo.pl, 13,90
4. Drapak, naszezoo.pl, 94,90
5. Drapak - zamek, naszezoo.pl, 483,90

1. Pies drapak, erikstehmann-webshop.com
2. Myszka, animalia.pl 
3. Drapak myszka, naszezoo.pl, 34,90
4. Szeleszcząca myszka z dodatkiem kocimiętki, karusek.com, 19,90


1. Legowisko, dawanda.com, 399
2. Legowisko, dawanda.com, 249
3. Legowisko, naszezoo.pl, 78,90
4. Kokon, dawanda.com, 249
5. Legowisko, naszezoo.pl, 239,90


1. Karton - domek, naszezoo.pl, 89 zł 
2. Rakieta z kartonu (co prawda dla dzieci, ale myślę, że kotom też by się spodobała :), mamaplus.pl, cena 150 zł
3. Karton - domek, dawanda.com, 44,90


Zastanawiam się tylko, czy zakupy nie skończą się tak jak zawsze - największą furorę zrobi karton, w którym przyjdzie nowy gadżet :-)



Jeżeli chcecie lepiej poznać mój zwierzyniec, czyli Grubą, Małą i Maszę, zapraszam do obserwowania PaniKróliczek na instagramie :-)



Pozdrawiam!
Ania

10 komentarzy

  1. Przepiękny kot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wędkę mamy i nasza Freya uwielbia :) Ale oczywiście kartonu też nic nie przebije! Jakiś grosz, czy śrubka która spadnie też jest świetna do zabawy bo brzęczy, a na szczęście koty nie mają odruchu wkładania wszystkiego do buzi jak dzieci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku moich kotów to jest zwykle kolczyk, który przypadkiem zostawię na półce... ;) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Najbardziej mnie urzekł ten kartonowy domek CosyANDDosy. Do drapaka z myKotty wzdycham od długiego czasu i kupiłabym, gdyby nie fakt, że mój kot lubuje się w gryzieniu tektury i długo by ten drapaczek nie pożył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje koty mają to samo :) Chociaż smak tektury jest na drugim miejscu, na pierwszym są wszystkie moje roślinki :) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Rakieta z kartonu genialne!:) Niesamowite pomysły:) Fanką kotów nie jestem, ale jestem pod wrażeniem na jakim poziomie jest obecnie dbanie o pupila! Pozdrawiam ciepło Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, można wydać mnóstwo kasy ;) Gdyby istniała jakakolwiek szansa, że ta rakieta przeżyje z moimi kotami (i psem) choć pół roku już bym ją zamawiała ;)

      Usuń
  5. Pudełko kartonowe kotki lubią najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas w redakcji siły rozkładają się po równo: 50% kociarzy i 50% psiarzy. Ja zdecydowanie jestem psiarą, ale mam małego psiaka, znalazłam wśród zaprezentowanych przez Ciebie rzeczy parę takich, które i jemu by się spodobały. Wszystkie te chatki i wygodne łóżeczka, miseczki oczywiście też. Przerażający za to jest pies do drapania pazurów :-P

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń

TOP