Pani Króliczek: Ślub w stylu rustykalnym/ Podziękowania dla gości/ 146
piątek, 13 stycznia 2017

Ślub w stylu rustykalnym/ Podziękowania dla gości/ 146

Planujesz ślub i zastanawiasz się, czy przygotować podziękowania dla gości?


Podziękowania dla gości weselnych są coraz popularniejsze. Ten miły drobiazg może stać się cenną pamiątką dla osób, które towarzyszyły Ci w tym ważnym dniu. Pamiętaj jednak, że prezenty dla gości nie są niezbędnym elementem wesela i nie musisz poddawać się modzie. W trakcie przygotować ślubnych i tak jest sporo do zrobienia i na pewno masz masę rzeczy na głowie :-) Ja początkowo nie planowałam podziękowań. W zasadzie zdecydowałam, że pojawią się na moim ślubie miesiąc przed uroczystością. 

Jeżeli wciąż się wahasz czy postawić na podziękowania dla gości lub szukasz ciekawych inspiracji, zapoznaj się wybranymi przeze mnie propozycjami :-)



CIASTECZKA I CUKIERKI 
To prosty i wdzięczny pomysł na podziękowania dla gości! Nie wymaga dużo zaangażowania, a może prezentować się naprawdę pięknie! Wybierzcie swoje ulubione słodycze i ozdóbcie je folią lub włóżcie do pudełeczka.

bobbetteandbelle.com, etsy.com, plannaweddingnow.com, punching-ina-dream.tumbrl.com, sohosonnet.com


MIÓD
Miód idealnie wpisuje się w klimat rustykalnego wesela. Malutki słoiczek wygląda rozkosznie i na pewno spodoba się wszystkim obdarowanym. Decydując się na miód pamiętaj, żeby zawczasu znaleźć firmę, która zrealizuje Twoje zlecenie. To na pewno nie jest opcja na ostatnią chwilę ;-)

miód ślub, miód wesele
miód ślub, miód wesele w stylu rustykalnym
miód ślub, miód rustykalne wesele
bridalguide.com, popsugar.com,rusticweddingchic.com,


ROŚLINKI 
Niedawno byłam na weselu, na którym goście zostali obdarowani miniaturowymi sukulentami ♥ Pewnie domyślacie się, że jako ich wielbicielka byłam zachwycona pomysłem Państwa Młodych :-)

miniaturowe sukulenty, małe kaktusy
miniaturowe sukulenty, małe kaktusy
miniaturowe sukulenty, małe kaktusy, zaproszenia w stylu rustykalnym
zaproszenia w stylu rustykalnym, kaktus, mini sukulenty
brit.co.com, stylemepretty.com,weddingchicks.com


Jej i jego
Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł :-) ! 


mavora.com, etsy.com

Domowe przetwory 
Kolejny słodki sposób na podziękowania dla gości! Domowe przetwory to czasochłonny sposób na obdarowanie bliskich, ale na pewno zostanie doceniony! Dlatego jeżeli lubisz przyrządzać domowe dżemy i konfitury postaw na pyszne prezenty handmade!


domowy dżem, domowe konfitury, prezenty w stylu rustykalnym, zaproszenia w stylu rustykalnym
domowy dżem, domowe powidła dla gości

domowy dżem, powidła dla gości
buzzfeed.com, theknot.com, etsy.com


KAWA
Czy kawa może stać się atrakcyjnym prezentem dla Twoich gości? W odpowiedniej oprawie na pewno tak! Mnie urzekł poniższy pomysł :-)


kawa prezent dla gości weselnych, kubek z imieniem podziękowania dla gości
casareumbaratoc.tumbr.com


ZESTAW LECZNICZY ;-)
Czyli podziękowania dla gości z przymrużeniem oka ;-) Według mnie - super!

zestaw na kaca, zestawy na kaca wesele, ślub
zestaw na kaca, zestawy na kaca slub
kaylasfivethings.com, bridesupnorth.com


A jak to wyglądało u mnie?
Postawiłam na słodkości, a precyzując - na krówki :) Wybrałam firmę, która tworzy zindywidualizowane łakocie. Możecie wybrać własny napis oraz wzór. Czas oczekiwania na krówki wyniósł trzy tygodnie, ale przyszły obłędnie pyszne i świeże (ciężko mi się je pakowało, oj ciężko...) dlatego z czystym sumieniem polecam! Krówki pakowane były do pudełeczek kupionych na allegro. Tym razem wybrałabym inną opcję - pudełka było trzeba składać, naklejki naklejać, potem obwiązać kokardką...brzmi jak nic trudnego, ale po kilku godzinach nie czułam palców u rąk ;-)





Które pomysły na podziękowania dla gości przypadły Wam najbardziej do gustu? :-)

Jeżeli szukacie więcej ślubnych inspiracji zobaczcie także pomysły na tort weselny, winietki oraz zaproszenia w stylu rustykalnym!

Pozdrawiam ciepło!
Ania


10 komentarzy

  1. Rzadko wychodzę za mąż, tak mniej więcej nigdy (:-P), więc o modzie nie słyszałam. 'Leki' i ziółka mnie rozbawiły, śmieszny prezent, pewnie w tradycyjnej rodzinie by nie przeszedł (już widzę minę oburzonej cioci Jadzi), za to ciasteczko czy cukierki z prostym nadrukiem "dziękujemy" są rozczulające :-)

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha lepiej chyba nigdy niż za często ;) pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  2. Slub brałam ale kameralny bez gości więc mnie to ominęło, a juz dawno nie byłam na żadnym więc nie jestem na bieżąco. Ale trzeba przynać, że taki drobny upominek z pomysłem to na pewno świetna sprawa. Słoiczki z przetworami dla mnie bomba! A co do Twojego pakowania, to jedno jest pewno na długo pozostanie Ci to w pamięci:) Pozdrawiam ciepło Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno na długo ;) Przetwory super, chętnie przyjęłabym taki prezent od Pary Młodej :D pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Styl rustykalny w dekoracji ślubnej jest bardzo wdzięczny. Osobiście mój ulubiony, w połączeniu z klimatami 'eco' typu drewniane krążki z pnia drzew i tekturowe opakowania wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - ma sporo uroku ;) Pewnie dlatego tak łatwo uległam tej modzie ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Zestaw leczniczy jest super :D Że też o tym nie pomyślałam! Zawsze się znajdą osoby, którym się taki zestaw przyda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D Bardzo pomysłowe, sama też bym na to nie wpadła ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Podoba mi się pomysł z miodem i domowymi przetworami ! :)

    OdpowiedzUsuń

TOP