Pani Króliczek: Ślub w stylu rustykalnym/ Plan stołów weselnych/ 151
środa, 25 stycznia 2017

Ślub w stylu rustykalnym/ Plan stołów weselnych/ 151


jak ustawić stoły na ślubie, plan stołów weselnych
Zapraszam na przegląd ślubnych inspiracji :-) Dziś w roli głównej - plan stołów weselnych w rustykalnym klimacie!

Uważam, że zarówno plan stołów weselnych, jak i winietki są w tym dniu niezbędne. Nie wyobrażam sobie, żeby goście sami decydowali o tym gdzie siedzą (wyczuwam kłopoty!😏) albo żeby włóczyli się po sali szukając swojego nazwiska... Chyba jest coraz mniej par, które odważyłyby się na takie rozwiązanie :-) 

Oczywiście decydując się winietki oraz plan stołów można postawić na klasyczne rozwiązania - one zawsze wyglądają dobrze. Jednak, jeżeli mamy trochę czasu i fajny pomysł, warto nieco zaszaleć i przygotować niebanalny i uroczy plan stołów weselnych :)

Dla wszystkich przyszłych Panien Młodych podrzucam garść inspiracji ;-)

PLAN STOŁÓW - NA SZNURKU
Przyznaję, że to rozwiązanie wykorzystałam na moim ślubie :) Przygotowałam drewnianą ramę, wbiłam parę gwoździ, zawiązałam sznurek i małymi, ozdobnymi klamerkami przyczepiałam karteczki z imionami :) 


theweddingofmydreams.co.uk, colincowieweddings.com, bridalmusings.com
magnoliarougle.com,
  rockmywedding.co.uk,


PLAN STOŁÓW - KLASYCZNY W RUSTYKALNYM KLIMACIE
Tradycyjny plan stołów z wypisanymi nazwiskami również może pasować do klimatu naszego wesela - wystarczy wybrać ozdobny nadruk lub całość ozdobić kwiatami.

etsy.com, himispuff.com, thelane.com

PLAN STOŁÓW - DLA PODRÓŻNIKÓW
To pomysłowe rozwiązanie dla wszystkich obieżyświatów :) Szczególnie podoba mi się mniej dosłowna propozycja z walizką wypełnioną gipsówką :) Prosta do wykonania i jaka piękna ♡

lovemydressblog.com,theprettyblog.com,


PLAN STOŁÓW - Z MOTYWEM ROŚLINNYM 
Kwiaty pasują do każdego motywu wesela. Te w butelkach są bardzo pomysłowe i żałuję, że nie widziałam ich pół roku temu...;-)

 
junebugweddings.com, weddingideacmag.com


Jak Wam się podobają powyższe propozycje? Planujecie klasyczny plan gości, czy macie jakiś oryginalny pomysł? A może uważacie, że to zupełnie zbędny element i nie przewidujecie planu stołów na swoim weselu? 

Jeżeli interesuje Was tematyka ślubna zobaczcie również pomysł na rustykalne winietki, naked cake, podziękowania dla gości oraz ślubne zaproszenia!

A jeżeli lubicie do mnie zaglądać, będzie mi bardzo miło jak polubicie PaniąKróliczek na fb ♥

Pozdrawiam ciepło!
Ania

4 komentarze

  1. Twoje pomysły są niesamowite i niebanalne. Inspiracja pełną parą :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj przyda mi się taki weselny wpis bo do kwietnia mam mało czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam co najmniej trzy, które chciałabym wykorzystać u siebie. Problem w tym, że się nie zapowiada :-P

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń

TOP