Pani Króliczek: Plakaty z motywem roślinnym/ Przegląd/ 143
piątek, 6 stycznia 2017

Plakaty z motywem roślinnym/ Przegląd/ 143


Motyw roślinny jest popularny od dłuższego czasu. I dobrze! Piękne grafiki pełne zieleni, doskonale wyglądają w każdym wnętrzu!


Roślinne ilustracje podbiły moje serce! ♡ Wciąż rozglądam się za nowymi :-) Dziś zapraszam Was na przegląd 17 pięknych zielonych grafik!




obrazy z motywem roślinnym

1. PlantsAndPaterns, Pakamera, 29 zł
2. PlantsAndPatterns, Pakamera, 55 zł
3. Margo Hupert 45 zł

plakat monstera gdzie kupić

1. Aliexpress, od 7,30 do 12 $ w zależności od rozmiaru
2. Margo Hupert, 39 zł
3. Lemonducky, Pakamera, 43 zł

plakat kaktus gdzie kupić? grafiki sukulenty,
1. Aliexpress, od 6,56 do 56,26$ w zależności od rozmiaru i ramy
2. Dru, Pakamera, 25 zł
3. Margo Hupert, 39 zł
4. Dru, Pakamera, 25 zł

plakat liście, plakat rośliny


1. Lemonducky, Pakamera, 7 zł
2. Dru, Pakamera, 25 zł
3. Posterilla, 34 zł

grafiki roślinne

1, 2, 3 - Margo Hupert,  1 i 2 - 39 zł, 3 - 59 zł
4. Dru, Pakamera, 25 zł


Znaleźliście grafikę, którą chętnie zobaczylibyście na swojej ścianie? :-) Jeżeli szukacie więcej inspiracji, zapraszam do zobaczenia mojej nowej salonowej galerii! Choć jestem posiadaczką dopiero dwóch roślinnych ilustracji, już planuje kolejne!

Pozdrawiam!
Ania

7 komentarzy

  1. piękne plakaty, szczególnie pierwsza trójka mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo delikatne, zgadzam się, że zachwycające :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. SU-KU-LENTY, SU-KU-LENTY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! :)
    ja mam plakaty z akwarelami kwiatami sa bardzo nastrojowe również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zestawy, bardzo jestem teraz w temacie, gdyż zaczynam pracę jako grafik, a ostatnie zlecenie dostałam właśnie na liści e;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo proszę :D a gdzie można zobaczyć Twoje pracę? Chętnie zamówię więcej grafik ;)

      Usuń

TOP