Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ Salon cz. 2/ 149
piątek, 20 stycznia 2017

Moje mieszkanie/ Salon cz. 2/ 149

Hej! Zobaczcie jak zmienił się mój salon ;-)

Ten wpis powstał bardzo spontanicznie - zerknęłam na najpopularniejsze teksty na blogu i zobaczyłam mój salon - tylko, że sprzed kilku miesięcy :-) 
Pomyślałam, że już dawno powinnam zrobić jakąś aktualizację...padło na dzisiaj :) 

regal hemnes ikea

Na regale w końcu zawitał względny spokój i ład :-) Część książek ustawiłam w dość kontrowersyjny sposób ;-) Kiedyś dziwiło mnie to rozwiązanie, teraz bardzo je doceniłam. W końcu patrząc na regał nie widzę całej palety barw. Ponieważ stoi tak zaledwie jeden rządek - znalezienie książki nie jest zbyt czasochłonne ;-) No i książki, które są aktualnie w użyciu leżakują w sypialni, a nie tutaj ;-)



W mieszkaniu pojawił się także nowy/stary stół z lat 60 :-) Od zawsze o takim marzyłam! Stół jest w całkiem niezłym stanie i co dla mnie ważne - rozkłada się :-) Pewnie niebawem trochę się nim zajmę i nieco zmienię jego wygląd. Na wymianę czekają także niektóre krzesła...ale o tym, następnym razem :)

Pojawił się nowy stoliczek - mój mały projekt DIY. Uwielbiam go! Chyba na pierwszy rzut oka widać także, że w salonie pojawiło się trochę roślinek :-) Z tą ilością zieleni czuję się znacznie lepiej!


Pojawiła się także zupełnie nowa galeria na ścianie. I zniknęła półeczka, która znajdowała się pod nią :) 



Największą ozdobą salonu są oczywiście moje zwierzaki :) Mania i kociaki ❤

A co z resztą mieszkania? Zmienia się i kuchnia, i sypialnia ;-) Jedyne pomieszczenie, do którego nie mam żadnych zastrzeżeń - łazienka - nie zmieniło się ani trochę ;-)




Przyznaję, że coraz bardziej lubię mój salon :) Dobrze się w nim czuję! Niebawem planuje także pobawić się nieco stołem oraz witrynką. Pojawią się także nowe krzesła i powoli będę rozbudowywać moją ścienną galerię ;)

A co Wy sądzicie o zmianach? Wolicie nową, czy starą odsłonę salonu? 

Jeżeli chcecie być bardziej na bieżąco, zapraszam tutaj i tutaj ;)

Pozdrawiam ciepło,
Ania

19 komentarzy

  1. Zmiany niby nie duże, ale zauważalne, bardzo na plus! Podoba mi się stary stół i galeria nad kanapą :) Fajnie że się rozrośnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że stół zabłyśnie jak się trochę nim zajmę :D Liczę tylko, że go nie zepsuję:D Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Podoba mi się Twój salon, wydaje sie byc zupelnie inny od tych ktore widzialam do tej pory. ale i tak najbardziej zachwyca mnie kuchnia! jest naprawde ladna i pomyslowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny salon, ale pies jest po prostu boski! No i koty :) Cały zwierzyniec :) Musisz mieć wesoło w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest wesoło ;-) Dziękuję bardzo, pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się Twój salon. Pewnie dlatego, że mamy podobne gusta :) A Wasza sunia i jej ogromne uszyska są po prostu boskie! Super, że wzięliście ją ze schroniska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Uszy Mani są rzeczywiście niezwykłe :D i ogromne ;-) Dziękuję Ci ślicznie, pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  5. ech... ja bardzo niemerytorycznie, wybacz... chcę tylko, żebyś (znowu) podrapała Maszę za uchem - ode mnie... no i koty pogłaszcz - tak miękko, delikatnie :)
    "też" Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Aniu, zwierzaki podrapane ;) Przesyłają ulizania ;-)

      Usuń
  6. Jest cudnie.
    Mój ulubiony fotel :)
    Meble z PRL - w pięknej wypieszczonej formie! :)
    Ja poczułabym się jak u siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie, za taki miły komentarz :) pozdrawiam!

      Usuń
  7. Trzy hity zdjęć: 1) żywy pies, 2) porcelanowy biały pies, 3) obraz z głową kota. Super!

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdradzisz skąd taka ładna kuchnia? piękna metamorfoza, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Marta! Kuchnia robione na zamówienie :)
      kuchnia front - Restol H3 kolor 002 biały
      Blat egger H3303 ST 10 Dąb Arlington naturalny
      :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Jest pięknie, ale ...zakochałam się w tym piesku, Boże co za cudo!!!Tylko do kochania!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Anetka! :) Dziękuję za miłe słowa :) Maszka jest wspaniała, bardzo ją kochamy :)

      Usuń
  10. Jest pięknie, ale...zakochałam się w piesku!!! Boże co za cudo, tylko do kochania!!!

    OdpowiedzUsuń

TOP