Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ galeria w salonie/ 142
środa, 4 stycznia 2017

Moje mieszkanie/ galeria w salonie/ 142


Ściana nad moją kanapą zmieniała wygląd już wiele razy...wszystko za sprawą obrazów :) Zobaczcie, jak wygląda teraz!

Uwielbiam ścienne galerie. Grafiki, plakaty, mogłabym ich mieć całe mnóstwo...Wiedziałam, że ściana nad sofą będzie regularnie ulegała przeobrażeniom. Zobaczcie, jak wyglądała kiedyś, a jak prezentuje się teraz :-)

Maj - Październik 

Krótko po przeprowadzce nad szarą sofą pojawiła się półka. Zależało mi, żeby uchronić nowe, jasne ściany przed wierceniem. Półka jest bardzo praktyczna - można dowolnie zmieniać ustawienie plakatów i dodatkowo postawić ulubione bibeloty lub doniczki. Jednak największą wadą tego rozwiązania jest mało miejsca - na półce mogły znaleźć się dwa, góra trzy plakaty... ..czyli stanowczo za mało ;-)


Listopad - Grudzień
okrągłe lustra


Jesienią miałam ochotę na zmiany. Nad półką pojawiły się okrągłe lustra, a na niej zamieszkały sukulenty. Ta wersja przetrwała najkrócej.

Styczeń


Wiem, że plakaty będą się co jakiś czas zmieniały, ale ilość grafik, które mogę wyeksponować jest bardziej satysfakcjonująca niż w opcji nr 1 ;-) Zastanawiam się tylko czy pozbywać się Ikeowskiej półeczki czy ją zostawić? Co sądzicie?

Moje plakaty pochodzą z:
Twin Peaks, Wall-being, 89 zł
Biało-czarna grafika aliexpress, 28 zł
Monstera, aliexpress, 28 zł
Kot, aliexpress, 44 zł
Kaktus, aliexpress, 21 zł

Jeżeli poszukujecie ładnego, szarego dywanu, zapraszam Was tutaj :-)

Pozdrawiam ciepło!
Ania


13 komentarzy

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! świetnie wyglądają razem i pasują do otoczenia :-) I kot najlepszy :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Cieszę się bardzo, buziaki :)
      Kot ma oczy, jakby dużo palił :D

      Usuń
  3. wszystko fajnie i estetycznie, ale może przy okazji tworzenia domowej galerii warto zainteresować się prawdziwą grafiką - nie taką chinskiej fabryki, ale oryginalną, która rzeczywiście wychodzi spod ręki artysty. Dopiero wtedy mozemy powiedzieć, że mamy w domu coś ciekawego, wartościowego i unikalnego. A prawdziwa grafika warsztatowa wcale nie jest droga, jak się pewnie powszechnie wydaje... Polecam sprawdzić w galerii: http://bit.ly/2iHcAWw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. artpower.pl - bardzo podoba mi się chińska grafika, nie widzę w niej nic złego. Wręcz przeciwnie - otrzymałam bardzo starannie wykonane grafiki na materiale.
      sprawdziłam stronę - większość cen to 1000 zł w górę - nie stać mnie :) Owszem, są też tańsze, ale czy ładniejsze? Kwestia dyskusyjna.

      Zdaje sobie sprawę, że są mogę kupić piękne grafiki na miejscu, w kraju i na pewno skorzystam z tej możliwości. Ale nie za tak wygórowaną cenę, jak w Państwa sklepie.

      Szanuje rzetelną krytykę, ale nie pod przykrywką reklamy własnego sklepu. Dlatego bardzo proszę nie umieszczać linków na moim blogu ;-) W przyszłości tego rodzaju wpisy będą usuwane,
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Piękne grafiki i wcale mi nie przeszkadza, że są chińskie :) Zamawiałam na aliexpress nawet deszczownicę i po dwóch latach użytkowania wciąż jestem zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;-) Cieszę się pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Obecny stan zdecydowanie najlepszy, choć ja usunęłabym półkę:)Teraz półka rzuca mi się w oczy, a dopiero później plakaty. A co do plakatów do zdecydowanie wielki plus za oryginalność. U mnie dzisiaj także się pojawiły grafiki, ale w sypialni. Już niedługo skrobnę o tym więc także zapraszam:) Do miłego... pozdrawiam ciepło Karolina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Karolina :) Dziękuje za komentarz :) No właśnie, ta półka zaczęła mnie jakoś denerwować....tylko jak się jej pozbędę zostaną ślady ;-) Coś na pewno wymyślę! Czekam na Twoją relacje z sypialni :D Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Mam pytanie: w jaki sposób przebiega procedura zamówienia np.obrazów na aliexpress? jak z płatnościami? Czy towar, w tym przypadku obraz, jest dobrze zaopatrzony na czas transportu? Dziękuję za odpowiedz!
    P.S. Usunęłabym półkę ;-)
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Przebiega bardzo prosto - wybierasz, płacisz, czekasz - tylko, że w tym przypadku czekasz naprawdę bardzo długo :) Tzn. ja czekałam mniej więcej cztery-sześć tygodni, także trzeba się uzbroić w cierpliwość :) Towar był bardzo ładnie zabezpieczony - zwinięty w rulonik. Obrazy, które widzisz nie są z papieru, tylko materiału. Nic im nie zaszkodziła ta daleka podróż :) Jeżeli chcesz mogę Ci podesłać linki do sprzedawców u których sama kupowałam i mam do nich zaufanie :) Pisz do mnie na maila: ania.kroliczek88@gmail.com
      Kolejny głos za usunięciem, także trzeba zacząć działać. Ja też tak czuję! :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

TOP