Pani Króliczek: Inspiracje/ Złoto, biel i marmur /153
poniedziałek, 30 stycznia 2017

Inspiracje/ Złoto, biel i marmur /153

Zobaczcie piękne mieszkanie w kamienicy - z białą kuchnią i marmurowymi blatami!


Dawno nie pokazywałam Wam żadnego mieszkania w cyklu inspiracje! Dziś postanowiłam to zmienić :) Co urzekło mnie w tym wnętrzu? Przede wszystkim kuchnia z jadalnią. Ale znajdziecie w nim również piękną sypialnie z kącikiem dla malucha oraz gustownie urządzony pokój nastolatki!

Mieszkanie ma 109 metrów - trzy pokoje, kuchnie, łazienkę oraz niewielką garderobę. 



Co sądzicie o marmurowych blatach? Jeżeli szukacie więcej inspiracji, zobaczcie także czarną kuchnie z marmurowym blatem! Wygląda naprawdę pięknie ♡ Sprawdźcie także dodatki, które nadadzą kuchni charakteru :)


W takiej sypialni na pewno wspaniale się wypoczywa :) Jeżeli szukasz pomysłów na urządzenie miejsca dla niemowlaka, zapraszam tutaj!

źródło: alvhem.se

Kafle w stylu hiszpańskim w łazience i na balkonie wyglądają naprawdę pięknie ♡

Jak Wam się podoba to wnętrze? Co sądzicie o połączeniu białej kuchni z marmurowymi blatami? 

Pozdrawiam ciepło
Ania

3 komentarze

  1. Piękne mieszkanie. Złote dodatki w kuchni cudowne. Mieszkanie niby nowoczesne, ale z duszą. Świetnie, że zostały zachowane piece kaflowe i ten balkon! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem które kafelki podobają mi się bardziej, balkon czy łazienka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo mogłabym tu mieszkać!!! Jest dość surowo (jak na mnie), ale starałabym się nie narobić chaosu. Przepiękne mieszkanie.

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń

TOP