Pani Króliczek: Inspiracje/ Jak urządzić pokój dla dziecka?/ 144
poniedziałek, 9 stycznia 2017

Inspiracje/ Jak urządzić pokój dla dziecka?/ 144


Szukacie ładnych dodatków do dziecięcego pokoiku?


Dziś poniedziałkowe inspirację są trochę nietypowe! Zapraszam Was na przegląd trzech dziecięcych pokoików :-)



1. Dywanik, Fabrykaform, Bloomingville, 245 zł,
2. Zestaw plakatów, Calimali, 49 zł,
3. Półka, Decorisland, 119 zł,
4. Cottonballs, Napiki, 59 zł,
5. Otulacz muślinowy, Coocoo.pl, 79 zł,
6. Komoda z przewijakiem, Vox, 799 zł,
7. Półka, Calimali, 75 zł,
8. Łóżeczko, Vox, 999 zł



1. Półka chmurka różowa, Coocoo.pl, 179 zł,
2. Zestaw plakatów, Calimali, 49 zł,
3. Girlanda, ahojhome, 115 zł,
4. Komoda Fino, Coocoo.pl, 795 zł,
5. Lamka Ikea, 19,99,
6. Lampka z pozytywką, Sówka, Coocoo.pl, 238 zł,
7. Łóżeczko dziecięce, Good Night Flamingo, Coocoo.pl, 1395 zł,
8. Fotel Ikea, 899 zł


1. Marynarski dywanik do prania, Coocoo.pl, 576 zł,
2. Zestaw plakatów, Myscandi, Pakamera, 75 zł,
3. Girlanda, Deocrisland, 9 zł, 
4. Przewijak z komodą, Ikea, 499 zł,
5. Podusia Wieloryb, Coocoo.pl,79 zł
6. Podusia, Mamissima, 69 zł,
7. Kosz na zabawki, Milutka, 89 zł,
8. Fotel, Vox, 1599 zł,
9.Gryzak z drewna klonowego, Wieloryb, Coocoo.pl,43 zł,
10. Gwiazdka lampka, Ikea, 29,99,
9. Łóżeczko dziecięce, Ikea, 359 zł


Jak Wam się podobają powyższe propozycje? Która najbardziej przypadła Wam do gustu? :-)

Jeżeli szukacie roślinnych grafik, zapraszam tutaj :-)


Pozdrawiam ciepło!
Ania

7 komentarzy

  1. Byłam na bakier z kolorem miętowym. W pierwszych latach, gdy stał się modny, na przekór nie kupowałam nic, co miałoby choćby miętowy element. Pudry i pastele za to kochałam zawsze. Jedna z moich ulubionych restauracji z okresu dorastania nazywała się Pastelowa :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też lubię pastele, co zresztą widać po mojej kuchni ;) pozdrawiam!

      Usuń
    2. U mnie jeszcze nie widać. Cierpię na wieczny "niedoczas" ;-)

      Usuń
  2. Ten dywanik jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dywanik miś czy statki? :) mnie miś zupełnie rozbraja :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Miś, jak najbardziej miś :)

      Usuń
  3. A my u synka mamy zestaw kolorów podobny do pierwszego, tylko z intensywną zielenią zamiast miętowego. Teraz mega mi się podoba, ale na początku nie byłam przekonana. Projektu nie robiłam sama, zrobiła mi go firma z Gdańska ITO Design, ale gdyby nie ich propozycje i takie właśnie wizualizacje, mój Jaś miałby typowy chłopięcy pokój z piłkami i jakimś odcieniem błękitu :D Także polecam pomoc profesjonalisty, jeśli ktoś chce mieć schludne i praktyczne pokoiki dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

TOP