Pani Króliczek: Inspiracje/ Czarne kuchnie/ 141
poniedziałek, 2 stycznia 2017

Inspiracje/ Czarne kuchnie/ 141


Co sądzicie o ciemnych kuchniach? Uwielbiacie je, czy nie możecie na nie patrzeć?

Witajcie w pierwszy poniedziałek 2017 roku! :-) Jeżeli jesteście ciekawi mojego blogowego podsumowania ostatnich kilkunastu miesięcy w fotkach zapraszam tutaj!

Od ośmiu miesięcy jestem właścicielką białej kuchni. I muszę przyznać, że coraz bardziej ciągnie mnie do ciemniejszych barw. Jakiś czas temu pokazałam Wam piękne kuchnie w różnych odcieniach szarości. Dziś zapraszam na przegląd czarnych, może nieco poważnych (ale na pewno nie nudnych) kuchni. 

Czy serce domu odziane w czarne fronty musi być ciemne, ponure i przytłaczające? Według mnie nie!


Połączenie czarnych frontów z białymi kafelkami zawsze wygląda świetnie! Interesujący wzór na płytkach doskonale przełamuje minimalistyczny wystrój kuchni. 

płytki heksagony, białe heksagony, płytki do kuchni
contemporits.com

Jeżeli tak jak ja, uwielbiacie naturalną cegłę, tutaj znajdziecie mnóstwo inspiracji i praktycznych porad!

ceglana ściana w kuchni, biała podłoga w kuchni, cegła kuchnia
escuyer.tumblr.com

Najbardziej podoba mi się połączenie czarnej kuchni z surowym drewnem i ceglaną ścianą. Jednak poniższe zdjęcie sprawiło, że życzliwszym okiem spojrzałam na marmurowe kuchenne blaty. 

marmurowy blat w kuchni


biała podłoga kuchnia

stadhem.se

trandseter.com

Tą stylową kuchnie możecie podziwiać także tutaj.

rustykalna kuchnia, kuchnia w stylu rustykalnym

rustykalna kuchnia
stadhem.se

industrialna kuchnia
alvhem.se

rustykalna kuchnia, drewniana podłoga
trendenser.se

Co sądzicie o czarnych kuchniach? Ja patrzę na nie z coraz większym zachwytem ♥

Jeżeli poszukujecie dywanu do sypialni lub salonu, zajrzyjcie także tutaj!

Pozdrawiam ciepło!
Ania

5 komentarzy

  1. wyglądają super chociaż chyba wkurzałoby mnie to sprzątanie... na czarnym i białym w końcu masakrycznie wszystko wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie mogę potwierdzić, że białe bardzo się brudzi :D

      Usuń
  2. nie wiem sama kurczę.. niby mi się podobają, ale chyba gdybym miała się sama na taką zdecydować to raczej trudno byłoby mnie namówić. chyba jednak wolę biel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super projekty. Marzę o kuchni w takim stylu, no cóż może w 2017r się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się takie połączenia jak najbardziej podobają! :)

    OdpowiedzUsuń

TOP