Pani Króliczek: Inspiracje/ Akcesoria kuchenne/ Przegląd/ 150
poniedziałek, 23 stycznia 2017

Inspiracje/ Akcesoria kuchenne/ Przegląd/ 150



Zapraszam na przegląd dodatków kuchennych! Preferujecie kontrastową biel z czernią, urocze pastele czy barwy natury? 


Nie od dziś wiadomo, że to właśnie dodatki decydują o ostatecznym charakterze naszego wnętrza. Nie inaczej jest z kuchnią :-) Zobaczcie moje propozycje!

MAGIA KONTRASTÓW
BIEL I CZERŃ
1. Talerz, scandishop, 57 zł
2. Dzbanek, dutchhouse, 224 zł
3. Kubek, scandishop, 39 zł
4. Kubek, sfmeble, 21 zł
5. Deska do krojenia, dutchhouse, 112 zł
6. Dzbanek do kawy, scandishop, 294 zł
7. Kubek porcelanowy, dutchhouse, 26 zł
8. Chlebak, scandishop, 192 zł
9. Puszka na kawę, scandishop, 81 zł



PUDROWE SŁODKOŚCI
PASTELE

1. Miseczka, scandishop, 59 zł
2. Talerz, scandishop, 34 zł
3. Młynki, scandishop, 119 zł
4. Deska do krojenia, dutchhouse, 89 zł
5. Kubek, sfmeble, 22 zł
6. Cukiernica, sfmeble, 51 zł
7. Miseczka, sfmeble, 16 zł
8. Cukiernica i mlecznik, sfmeble, 99 zł
9. Chlebak, scandishop, 118 zł
10. Patera, scandishop, 125 zł



W STRONĘ LASU
NATURALNE BARWY



1. Stojak na ręczniki, scandishop, 85 zł
2. Deska drewno i marmur, scandishop, 109 zł
3. Porcelanowa taca, dutchhouse, 42 zł
4. Porcelanowy półmisek, dutchhouse, 67 zł
5. Mlecznik, scandishop, 19 zł
6. Kubek, dutchhouse, 38 zł
7. Deska z marmuru, scandishop, 101 zł
8. Pojemnik na herbatę, scandishop, 59 zł
9. Deska kuchenna, dutchhouse, 109 zł
10. Druciany koszt, scandishop, 24 zł

Które dodatki najchętniej widzielibyście w swojej kuchni? :) Jeżeli szukacie więcej inspiracji związanych z kuchnią, zapraszam także tutaj!

Jeżeli zauważyliście coś ciekawego w asortymencie sklepu Dutchhouse skorzystajcie z kuponu rabatowego! Czeka na Was 15% zniżki po wpisaniu kodu: webrabat15


źródło zdjęć: thechicstreetjournal.com, stylecaster.com, sfgirlbybay.com, beautifulkitchens.blog.co.uk

Pozdrawiam!
Ania

12 komentarzy

  1. Ja zdecydowanie jestem za tą trzecią opcją :) Biel i czerń trochę mnie przeraża, a tyle słodkości nie zniosłabym nawet przez jeden dzień. Naturalne kolory za to wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się, że znalazłaś opcję, która Ci odpowiada :) Mnie te naturalne dodatki również zachwycają :)

      Usuń
  2. Ja zdecydowanie wybieram czarno biały motyw! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie las ! Uwielbiam drewno i surowy styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie biel i czerń.. przez większą cześć mojego życia, mama katowała wszystkich czerwonymi akcesoriami i dodatkami - nie cierpię tego koloru przez to :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha powiem Ci, że ja też nie przepadam za czerwonymi dodatkami, chociaż mnie nikt nimi nie katował ;)

      Usuń
  5. Biel! Super! Muszę męża namówić na remont :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia ;) to zwykle niełatwe zadanie ;)

      Usuń
  6. Walczą we mnie dwie siły: miłość do bieli i czerni oraz do pasteli. Kiedy już jestem pewna, że wybrałabym pierwsze, uważniej przyglądam się drugim i zmieniam zdanie.
    Do obecnej kuchni bardziej pasowałyby mi pastele, ale nie wiem, czy nie pora na jakieś małe lub większe zmiany...
    Albo pastele do domu, czarno-białe do biura? Tylko kto zapłaci? ;-)

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny problem, tylko u mnie walczą wszystkie trzy koncepcje ;) Najchętniej zmieniałabym wygląd swoich kuchennych półek co miesiąc - ale też nie wiem, kto zapłaciłby za te wszystkie rzeczy, no i gdzie bym je trzymała :D
      Pastele do domu, a czerń i biel do biura to całkiem niezły pomysł ;) pozdrawiam ciepło!

      Usuń

TOP