Pani Króliczek: SZARY DYWAN/ PRZEGLĄD/ 139
środa, 28 grudnia 2016

SZARY DYWAN/ PRZEGLĄD/ 139



Planujecie kupić szary dywan? Zapraszam na mój przegląd :) 



Miesiące temu pogodziłam się z nieuchronną śmiercią mojego ukochanego dywanu z Ikei. Dwa koty + pies = mieszkaniowa katastrofa, latające kłaczki i mnóstwo, naprawdę mnóstwo sprzątania. Tak naprawdę, najlepiej byłoby zupełnie pozbyć się dywanu...Postanowiłam jednak, tak szybko się nie poddawać i poszukać mniejszego i łatwiejszego do czyszczenia zastępstwa :) Wybór padł na dywany w odcieniach szarości. Przeszukując internetowe sklepy natknęłam się wiele miłych dla oka egzemplarzy i postanowiłam się nimi z Wami podzielić :-)



dywan h&m home, dywan hk living, dywan ikea, szary dywan we wzory, dywan shaggy

1. Dywan, Halens, rozmiar 70x200, 189 zł
2. Bawełniany chodnik, H&M Home, rozmiar 70x140, 99 zł
3. Okrągły dywan Hk Living, dutchhouse, średnica 60 cm, 87,99


dywan orientalny, szary dywan shaggy
1. Dywan, Dekoria, rozmiar 200x290, 599 zł
2. Dywan Line Design Dania, Vellahome, rozmiar 140x200 (dostępny w różnych rozmiarach), 990 zł.
3. Chodnik, Jysk, rozmiar 70x160, 65 zł,


dywan w stylu skandynawskim, skandynawski dywan, dywan z frędzlami

1. Dywan Bellemaison, allegro, rozmiar 90x150, 215 zł
2. Dywan House Doctor, Scandishop, rozmiar 160x230 (dostępny w różnych rozmiarach), 750 zł.
3. Chodnik, Bellemaison, rozmiar 150x70, 215 zł


chodnik h&m, dywan h&m home, h&m home
1. Dywan Bloomingville, Scandi Loft, rozmiar 120x60, 199 zł
2. Dywan, Scandi Concept, rozmiar 120x60, 249 zł
3. Bawełniany chodnik, H&M Home, rozmiar 140x70, 99 zł


shaggy dywan, szary dywan w stylu skandynawskim, h&m home
1. Dywan San Remo, rozmiar 140x200, 999 zł
2. Bawełniany chodnik, H&M Home, rozmiar 70x140,  99 zł



Macie swoich faworytów? 
Ja ostatecznie zdecydowałam się kupić dywan w zupełnie innym kolorze...mam nadzieję, że nie będę żałowała porzucenia szarości! Piękne dywany, choć w zupełnie innym klimacie, pokazywałam Wam również tutaj.

Pozdrawiam!
Ania

7 komentarzy

  1. Bardzo oryginalne, ciekawe wzory. Takie dywany pasują do wielu wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za szarościami, ale w tym wypadku jest inaczej. Dobrze to wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie kolory dywanów preferujesz ? :)

      Usuń
  3. Mnie się one wszystkie bardzo podobają. Nawet tak bardzo, że wolałabym je powiesić po staroświecku na ścianie, niż po nich chodzić ;) Pierwsza jedynka jest moim zdecydowanym faworytem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha coś w tym jest :D u mnie gdyby wisiały na ścianie to przynajmniej przetrwałyby kocio-psi atak ;-) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Mam ostatni chodniczek z wpisu - dwójka z H&M, ale w miętowym kolorze(oj długo wybierałam kolor, szary też cudny). Narazie dopiero tydzień jest ze mną, ale jestem zadowolona: przyjemny pod stopami, łatwo się odkurza. Co do kłaczków nie wypowiem się, brak zwierzaczka. Pozdrawiam :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten chodniczek! Ja też się zastanawiam nad dywanem w H&M...szkoda, że mają mały wybór większych rozmiarów :( Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

TOP