Pani Króliczek: Prezenty dla miłośników stylu skandynawskiego/ 130
środa, 7 grudnia 2016

Prezenty dla miłośników stylu skandynawskiego/ 130

prezenty wnętrzarskie, dodatki do domu w stylu skandynawskim, dodatki w stylu scandi

Szukacie prezentów dla najbliższych? Zerknijcie na moją listę! 


Ostatnio pokazałam Wam prezenty dla miłośników retro, dziś pora na wielbicieli scandi! Jeżeli w swoim otoczeniu macie kogoś, kto urządził mieszkanie w skandynawskim duchu, poniższe dodatki to doskonały pomysł na świąteczny prezent!


Zaczniemy optymistycznie! Czyli uroczy plakat z napisem Monday hates you too, to doskonały prezent dla wszystkich pozytywnie nastawionych do życia osób! Ciemna podusia w geometryczne wzory sprawdzi się w każdym wnętrzu, a oryginalny  świeczniki w kształcie domku umili zimowe wieczory. Kubek jak to kubek - zawsze jest potrzebny!



Poduszka H&M Home, 19,90,
Plakat Mondays hates you too, skandi.pl, 39 zł,
Świecznik domek, sfmeble, 32 zł,
Kubek z literką, sfmeble, 21 zł

Ciepły, jasny kocyk + podusia z minimalistycznym nadrukiem = połączenie doskonałe. A jak dodamy do tego jeszcze stylowy czajniczek i słodki kubek, otrzymamy idealny komplet na zimową chandrę! 





Jasny kocyk, Ikea, 99,99
Poducha, Ikea 19,99
Dzbanek, Bloomingville, 119 zł
Kubek, Bloomingville, smukke.pl, 29 zł



Złota doniczka to doskonały dom dla rośliny Twojego przyjaciela. Jeśli ma więcej niż jedną, możesz dokupić do kompletu doniczkę z napisem! Złoto-biały kubeczek uwielbia gdy wypełnia go gorąca kawa, a patera gdy mieszkają na niej pyszne babeczki. Razem tworzą zgrany duet!

Doniczka w złoty wzór, sfmeble, 79 zł,
Kubek w złoty wzór, H&M Home, 29,90, 
Patera, sfmeble, 159 zł,
Doniczka, sfmeble, 31 zł

Szaro i graficznie - czyli bardzo w skandynawskim stylu. Uważasz, że ściana w Twoim rodzinnym domu starszy pustką? Podaruj rodzicom plakaty w geometryczny wzór. Mięciutki, cieplutki kocyk i podusia to klasyczne połączanie, które ucieszy każdego :)


Poduszka w geometryczny wzór, H&M Home, 19,90,
Plakaty, Pakamera, Myscandi, 40 zł (sztuka),
Kocyk, H&M Home, 199 zł


Plakat przedstawiający zaciekawionego/przestraszonego stwora na pewno fajnie urozmaici ścianę. Minimalistyczny wazon to doskonały pomysł dla miłośniczki kwiatów, zresztą tak samo jak roślinne plakaty i urocza doniczka (chcę ją mieć)!

Plakat, fromnord.pl, 
Wazon Ikea, 39,99 (dostępne różne rozmiary)
Plakaty Ikea, 15,99, 
Doniczka sfmeble, 73 zł


Jakieś rzeczy wpadły Wam w oko? A może macie ochotę sprawić przyjemność sobie? :) Zdradzę Wam, że poluję na kilka rzeczy z tej listy! 

Jeżeli lubicie wpadać na mojego bloga, sprawicie mi wielką przyjemność, jeśli polubicie mój profil na facebooku! :) Zróbcie mi świąteczny prezent :-) 

Pozdrawiam!
Ania :)

8 komentarzy

  1. Monday hates you too - to jest mój faworyt. Ja bym taki obraz kupiła i podarowała swojej znajomej, która sama śmieje się, że jest jak Garfield, jeżeli chodzi o poniedziałki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też! Chyba nawet się na niego skuszę ;-)

      Usuń
  2. oh ! chyba muszę link mojemu kochanemu posłać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl skandynawski i uważam, że jest bezkonkurencyjny. Piękne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam nadzieję, że znalazłaś drobiazg dla kogoś bliskiego (albo dla siebie ;) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Przepadłam! Biorę wszystko :) Jak to się wydarzyło, że przegapiłam przy ostatniej wizycie w Ikei botaniczne plakaty? Dobrze, że muszę niedługo tam wrócić, żeby mi nie przepadły rabaty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym chciała mieć pretekst, żeby pojechać do Ikei! Mąż mi już nie pozwala ;-)

      Usuń

TOP