Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ sukulenty/ 131
piątek, 9 grudnia 2016

Moje mieszkanie/ sukulenty/ 131


O kaktusowej miłości pisałam Wam już nie raz! A że moje uczucie rośnie z każdym dniem, powiększa się i sukulentowa rodzinka!

O tych pustynnych roślinkach pisałam Wam już tutaj i tutaj. Super wyglądają w grupie, choć moim zdaniem i w samotności prezentują się zacnie. Ich największe zalety? Bogaty wybór, malutki rozmiar i przede wszystkim - brak narzekania na warunki, w którym przyszło im żyć :) Wystarczy, że przypomnisz sobie o nich raz na dwa tygodnie, a będą Ci wdzięczne! Jeżeli chcesz im dogodzić, możesz kupić specjalną odżywkę dla sukulentów. 

Mi najwięcej przyjemności sprawia wybieranie konkretnych roślinek i dobieranie do nich doniczek :)

sukulenty, jak dbać o kaktusy, jak dbać o sukulenty, jak często podlewać kaktusy



Moje doniczki pochodzą głównie ze sklepu sfmeble. Lisek został kupiony na bonami, a reszta to stare doniczki w nowej odsłonie ;)


Ale przyznaje, że ostatnio zauważyłam u siebie coraz większą słabość do większych roślin. Dlatego w domu obok mojego fikusa pojawiła się cudowna Monstera, której zdjęcia pokazywałam już Wam na facebooku i instagramie :) 

Naprawdę ją uwielbiam! 
Coś czuję, że to nie koniec mojej miłości do dużych roślin...będzie ich na pewno przybywać!




video

Może polecicie mi jakąś wyrośniętą roślinkę, która nie jest zbyt wymagająca? :)

Pozdrawiam!
Ania

11 komentarzy

  1. Może to kwiatki dla mnie, bo wszystkie które dostaję lub kupuję powoli uśmiercam, nie wiem tylko dlaczego te na balkonie zawsze mam wspaniałe. Iwona J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona, w takim razie to na pewno kwiatki dla Ciebie! Co prawda da się je uśmiercić, ale trzeba się postarać :) A co rośnie na Twoim balkonie? Szukam już natchnienia na wiosnę ;-)

      Usuń
  2. Piękne i niewymagające, zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się dwa zmarnowały - ciężko to przeżyłam. Teraz udaje mi się ok 4 miesięcy hodować grubosza - choć powiem nie wiem co z niego wyrośnie!
    Twoje zbiory są rozkoszne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś uśmierciłam kaktusa...a myślałam, że sie nie da:( chętnie bym zobaczyła Twojego grubosza :) pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. ARAUKARIA!
    serdecznie polecam i serdecznie pozdrawiam
    "też" Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę poszukiwać :D pozdrawiam Cię Aniu :)

      Usuń
  5. Też lubię te rośliny :) Zdradź proszę skąd pochodzi ten fajny kosz co robi za doniczkę?
    pozdrawiam! Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Gosiu! Kosz pochodzi z Ikei, nazywa się chyba fladis :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Już zakupione :) Dzięki!

      Usuń

TOP