Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ Filiżanki/ 134
piątek, 16 grudnia 2016

Moje mieszkanie/ Filiżanki/ 134

Uwielbiam aromatyczną mocną kawę, herbatę z miodem i cytryną, gorącą czekoladę z dodatkiem wanilii, ale najbardziej uwielbiam - filiżanki! Zobaczcie moją kolekcję ❤


Te zabawne filiżanki pochodzą z TK MAXX. Gdy je zobaczyłam - nie mogłam się oprzeć - musiałam je mieć :) Pokazywałam Wam je również tutaj.





Moi codzienni ulubieńcy - czyli proste kubeczki z Ikea w różnym rozmiarze z podstawkami. Duża wykorzystywana jest codziennie - poranna kawa smakuje mi z niej najlepiej! 




Mój ukochany zestaw od Ib Laursen mieszka w witrynce z lat 60. Kupiłam go w sklepie internetowym sfmeble. Doskonale sprawdza się gdy wpadają do nas goście.



Filiżankowe koty dla kociary -  to uroczy urodzinowy prezent :) Filiżanki pochodzą z Home&You.


Najchętniej nieustannie powiększałabym moją kolekcję - wciąż natrafiam na jakieś piękne egzemplarze, które chciałabym mieć :) Jak Wam się podobają moje filiżanki? Może polecicie mi jakieś miejsca, gdzie można znaleźć ładne i oryginalne kubeczki? Będę wdzięczna! (mój portfel nieco mniej) :)

Pozdrawiam!
Ania

3 komentarze

  1. Świetne propozycje .Filizanka na nóżkach jest urocza:) Swego czasu namiętnie zbierałam różne filiżanki. Zakupy zawsze kończyły się ciekawą zdobyczą! Jestem maniaczką herbaty i uwielbiam ciekawie i w fajnej oprawie podawaną herbatę! pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak, jak ja ;-) pozdrawiam!

      Usuń
  2. zestaw filiżanek bardzo ładny. Ja równiez kolekcjonuje~!

    OdpowiedzUsuń

TOP