Pani Króliczek: Magia świąt wokół stołu/ stół w stylu skandynawskim/ 135
poniedziałek, 19 grudnia 2016

Magia świąt wokół stołu/ stół w stylu skandynawskim/ 135


Szukacie świątecznych inspiracji? Zapraszam Was do obejrzenia mojej propozycji na udekorowanie świątecznego stołu w stylu skandynawskim!


Z okazji zbliżających się świąt, postanowiłam pokazać Wam trzy różne pomysły na udekorowanie świątecznego stołu :) Szczęśliwe złożyło się, że przy okazji dostałam zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie o takiej tematyce :) 

Wszystkie stoły zostały skomponowane z rzeczy, które już miałam w domu. Chciałam Wam pokazać, jak różne można stworzyć stylizację, nie wydając na to pieniędzy ;-) 

STÓŁ W STYLU SKANDYNAWSKIM

Stylizacja stołu jest prosta i dość minimalistyczna. Utrzymana w kolorach błękitu i bieli z dodatkiem prawdziwej zieleni :) Skorzystałam z mojej ulubionej zastawy kuchennej z Ikei oraz talerzyków kupionych kiedyś na Bonami. Do dekoracji użyłam przede wszystkim zielonych gałązek, które wprowadziły świąteczną atmosferę. Pojawiły się również drewniane pieńki, cynamon i szyszki. Wszystko po to, by stworzyć naturalny klimat ;-) Postawiłam na dekoracje DIY - z butelek zrobiłam świąteczne świeczniki, a z gałązek gwiazdy. Pojawił się również mój ulubiony betonowy wazon oraz niedawno odlany świecznik na tealighty.







Co sądzicie o mojej kompozycji? W jaki sposób planujecie udekorować swoje świąteczne stoły? Niebawem pokażę Wam stylizację całą w pastelach :) 

Prezenty już kupione? Jeżeli wciąż szukacie pomysłów, zobaczcie moje propozycję na prezenty dla miłośników retro, stylu skandynawskiego i industrialnego :)


Pozdrawiam ciepło!
Ania


4 komentarze

  1. Bardzo przyjemny stół, piękne talerze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obrus! Myślałam nad uszyciem czegoś podobnego z tkanin Ikei. Bardzo przyjemna aranżacja stołu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrus z Ikei ;) Bardzo go sobie chwalę :) dziękuje ślicznie, pozdrawiam!

      Usuń

TOP