Pani Króliczek: Jak udekorować świąteczny stół?/ Złoto/ 137
piątek, 23 grudnia 2016

Jak udekorować świąteczny stół?/ Złoto/ 137



Zapraszam na złotą odsłonę świątecznego stołu!

To już trzecia (i ostatnia) odsłona świątecznego stołu. Jeżeli nie widziałaś wcześniejszych, możesz nadrobić zaległości tutaj i tutaj :)

Bardzo lubię połączenie szarości ze złotem i dlatego właśnie tę kolorystyczną kombinację wybrałam na trzeci stół :)

STÓŁ W ODCIENIACH ZŁOTA I SZAROŚCI 

Pewnie już zdążyliście zauważyć, że część drobiazgów przewija się na wszystkich stołach. I tak jestem zaskoczona, jak dużo mam talerzy w różnych kolorach ;) Tym razem postawiłam na piękny szary obrus, który udekorowałam złotymi gwiazdkami - jak szaleć to szaleć ;-) Standardowo pojawiły się zielone gałązki i szare świeczki z Ikei. Dodatkowo użyłam złotych wazoników (jeden z H&M Home, drugi znaleziony na dnie szafki i przemalowany na złoto).



I to już koniec mojego "stołowego" cyklu ;) Wiem, że moje zdolności fotograficzne mocno kuleją, ale obiecuje nad tym popracować ;) Mimo moich braków mam nadzieję, że choć jedna stylizacja przypadła Wam do gustu! 

Jutro Wigilia, więc już dzisiaj życzę Wam fantastycznych świąt, pełnych brzuszków i przyjemnie spędzonego czasu w gronie najbliższych Wam osób :)

Kolację wigilijną spędzam u rodziny, jednak nie oznacza to, że mój stół w tych dniach nie wygląda bardziej odświętnie ;-) Jeżeli jesteście ciekawi, jakie dekoracje zamieszkały u mnie na dłużej, śledźcie panią króliczek na facebooku i instagramie :)

Ściskam Was mocno!
Ania

1 komentarz

  1. Bardzo fajne inspiracje stołowe:) Różne warianty, więc każdy może wyciągnąć coś dla siebie. Bardzo lubię takie naturalne dekoracje talerzy. U mnie złoto także, ale w połączeniu z bielą, czyli bardziej klasycznie:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

TOP