Pani Króliczek: Jak udekorować świąteczny stół?/ Pastele/ 136
środa, 21 grudnia 2016

Jak udekorować świąteczny stół?/ Pastele/ 136



Słodkie róże i rozmyte błękity również świetnie sprawdzą się w święta! 


Święta tuż, tuż :) Jeżeli szukacie pomysłów na to, jak przyozdobić świąteczny stół, trafiliście we właściwie miejsce! W poniedziałek pokazywałam Wam skandynawską dekorację stołu. Dziś dla odmiany będą rządzić słodkie pastele :)

ŚWIĄTECZNY STÓŁ W PASTELOWYCH KOLORACH 

Jak już wspominałam ostatnio - do dekoracji używam tylko rzeczy, które sama mam w domu. Tym razem mój niewielki stół został przyozdobiony kolorową zastawą kupioną kiedyś na Bonami, świeczkami z Ikei, ręcznie robioną gwiazdką z gałązek i dużą ilością zieleni ;) Zapraszam do oglądania i komentowania!

 


Która koncepcja stołu przypadła Wam do gustu bardziej? Już niebawem ostatnia odsłona mojej propozycji na aranżację świątecznego stołu ;)


Pozdrawiam ciepło!
Ania

7 komentarzy

  1. Podobają mi się szczególnie talerze! Są bardzo ładne. Ale chyba wolałam święta w opcji scandi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. talerze są z bonami :) są ładne, ale niezbyt praktyczne (tzn. są strasznie ciężkie ) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękna i nietypowa dla świąt kolorystyka. Za to duży plus, no i ładne twoje naczynia.
    Jedno "ale"... ta gwiazda, jej kształt, kojarzy mi się z czymś niedobrym, z pentagramem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie przyszło mi to do głowy, dla mnie to zwykła świąteczna gwiazdka ;-) Ale oczywiście masz rację- przypomina pentagram. Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  3. Nie ma to jak skandynawski wystrój!

    OdpowiedzUsuń

TOP