Pani Króliczek: Inspiracje/Czerwony fotel i galeria obrazów/129
poniedziałek, 5 grudnia 2016

Inspiracje/Czerwony fotel i galeria obrazów/129


Witajcie w pierwszy poniedziałek grudnia! Dziś chcę Wam pokazać wnętrze ze wspaniałą galerią obrazów! Gdy patrzę na to mieszkanie, mam wrażenie, że jego domownicy to osoby z artystyczną, trochę przekorną duszą. Sprawdźcie, może i Wam to wnętrze przypadnie do gustu!


Co najbardziej urzekło mnie w tym wnętrzu? Oczywiście czerwony fotel, drewniana podłoga i piękna galeria na ścianie! :)



Mam nadzieję, że kiedyś w moim domu pojawi się właśnie taka ściana, pełna intrygujących grafik, plakatów i zdjęć :) 





biała kuchnia w stylu skandynawskim

Biała prosta kuchnia także została udekorowana grafikami :) Dzięki temu całość nabiera charakteru i życia :) Mi jednak najbardziej podoba się dywan i drewniane krzesła! 

biała kuchnia w stylu skandynawskim

biała kuchnia w stylu skandynawskim

biała kuchnia w stylu skandynawskim, drewniany stół i krzesła


Lubicie sypialnie w odcieniach szarości? Szukacie inspiracji? Zapraszam tutaj!

źródło: alvhem.se

Mapa może być wspaniałą ozdobą wnętrza! Jeżeli szukacie prezentu dla jakiegoś miłośnika dalekich podróży, koniecznie zajrzyjcie tutaj i zamówcie niepowtarzalną drewnianą mapę!

Lubisz wnętrza w tym stylu? Zobacz także mieszkanie z szachownicą na podłodze, kominkiem i różowym dywanem!

Pozdrawiam serdecznie!
Ania

5 komentarzy

  1. Ja bardzo lubię, sama mam podobną sypialnię :) W ogóle strasznie mi moje mieszkanie przypomina te skandynawskie, kocham ten styl, ale ciagle mi czegoś brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam zupełnie inną i tylko marzy mi się taka piękna prosta i przestrzenna :) ale może na wiosnę zrobię sobie remoncik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe wnętrze. Oryginalne, z fajnym klimatem. czuję tu artystyczną naturę właścicieli:) A galerie obrazów uwielbiam. A tu w końcu inna galeria niz te często spotykane w skandynawskich wnętrzach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mieszkanie :) Takie jasne i przestronne!

    OdpowiedzUsuń

TOP