Pani Króliczek: Inspiracje/ Szare kuchnie/132
poniedziałek, 12 grudnia 2016

Inspiracje/ Szare kuchnie/132


Dziś będzie wyjątkowo! Urodziny miesiąca zobowiązują ;) Zamiast całego mieszkania pokaże Wam jego serce w szarym odcieniu ♥


Zdjęcia, które zaraz zobaczycie sprawiły, że zapragnęłam rzucić się na farbę, wałek i przemalować moją nową, białą kuchnię na szaro. Podobają mi się wszystkie odsłony tego koloru - jasny i subtelny, chłodny stalowy, ciemny i mroczny. Wszystkie są piękne!  










alvhem.se, stadhem.se, bloglovin.com, designferia.com,planete-decor.fr,cocolapine.design.com

Co sądzicie o szarych kuchniach? Podzielacie mój zachwyt czy preferujecie jednak jasne i białe? A może ciemne i intrygujące? Jeśli to właśnie czarne kuchnie stanowią dla Was inspiracje, koniecznie zajrzyjcie tutaj i tutaj!

Pozdrawiam!
Ania

5 komentarzy

  1. zdjęcie nr 3- kuchnia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę ten piekarnik :) z tego co widzę to smeg więc pewnie 5k+...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie to świetny design, trudno mi się zdecydować, która podoba mi się najbardziej. Szary to jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, wszystkie przykuwają uwagę :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

TOP