Pani Króliczek: Inspiracje/ Barwne dywany i stare podłogi/ 138
poniedziałek, 26 grudnia 2016

Inspiracje/ Barwne dywany i stare podłogi/ 138


Witajcie w świąteczny poranek! Mam nadzieję, że jesteście wypoczęci, a Wasze brzuchy wypełnione są pysznym jedzeniem :) 

Nie lękajcie się! Nie zostawiłam Was bez poniedziałkowych inspiracji ;-) Pewnie macie już dość patrzenia na świąteczne dekoracje. Dlatego też, dziś zapraszam Was do mieszkania, w którym nie ma po nich śladu :) 

Muszę się Wam do czegoś przyznać. Moje mieszkanie nieustannie ewoluuje, a mnie wręcz wewnętrznie roznosi od nadmiaru pomysłów na kolejne zmiany (mój mąż tego nie rozumie ;) Może nie widać tego na blogu, bo tutaj wszystko pojawia się z opóźnieniem, ale na instagramie i na facebooku możecie oglądać  bardziej aktualne zdjęcia. 

Trochę nudzą mnie białe ściany, a coraz bardziej kręcą żywe roślinne motywy. Zielonych mieszkańców jest u mnie coraz więcej, a niedawno pojawił się również śliczny boho dywanik. 
Generalnie dzieje się. 
Jestem ciekawa, czy kiedyś popatrzę na swoje mieszkanie i stwierdzę, że nie potrzebuje kolejnych zmian :) Ale wracając do sedna! Wybrałam to wnętrze właśnie dlatego, że sporo w nim roślin i uroczych dywaników, które ocieplają to skandynawskie mieszkanie. Całość bardzo, bardzo mi się podoba!








biała kuchnia, miętowe kafelki







Nie wiem jak Wy, ale ja chętnie przygarnęłabym wszystkie dywaniki z tego wnętrza ♥ Szczególnie ten z salonu i sypialni :) 

Mnie to wnętrze zachwyciło. Jestem ciekawa, jakie są Wasze odczucia :)
Pozdrawiam ciepło!
Ania

3 komentarze

  1. Piękne kafle w kuchni, cudowna podłoga, dla mnie bomba !

    OdpowiedzUsuń
  2. e tam dywany...podłogi piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno się nie zgodzić - podłogi są zacne :)

      Usuń

TOP