Pani Króliczek: 2016! / Podsumowanie w zdjęciach/ 140
piątek, 30 grudnia 2016

2016! / Podsumowanie w zdjęciach/ 140


Ten rok był wyjątkowy! Pełen wyzwań i ekscytujących wydarzeń :-) Zapraszam na fotograficzne podsumowanie!



STYCZEŃ - LUTY 
Te dwa zimowe miesiące upłynęły mi na planowaniu naszych czterech ścian. W pewien lutowy mroźny poranek powstało także to miejsce. Pamiętacie pierwszą notkę? Znajdziecie ją tutaj.



MARZEC - KWIECIEŃ
Pamiętam jak sądziłam, że jeszcze w marcu przeprowadzę się do nowego mieszkania ;-) Jak widzicie na poniższych zdjęciach - nic z tego :-) To okres regularnej walki z Panami, którzy przeprowadzali remont naszego mieszkania. Zastanawialiśmy się jak to jest, że dni mijają, a płytek nie przybywa...Na blogu pojawiły się relacje z pola bitwy część 1 i część 2. Pisałam także o projekcie DIY czyli naszych drzwiach od stodoły (wciąż je uwielbiam!). Zobaczcie prace nad nimi i wielki finał! Pod koniec kwietnia pojawiły się także podłogi. W tym czasie powstały także trzy bardzo popularne posty: wybór tapet w stylu skandynawskim, łazienka marzeń oraz rustykalne zaproszenia ślubne. W marcu pojawił się także pierwszy blogowy komentarz - Leptir pamiętam, że to byłaś Ty, dziękuję!



MAJ - CZERWIEC
Na początku maja nastąpiła wielka przeprowadzka :-) W tym czasie na blogu pokazałam Wam zdjęcia mojego mieszkania wraz z kosztorysem. Tutaj możecie wrócić do tych wpisów: łazienka, sypialnia i salon. Dla mnie jednak, ważniejszym wydarzeniem od zamieszkania w nowym lokum było zrezygnowanie z pracy w biurze :-) Wówczas wszystko się zmieniło!


LIPIEC - SIERPIEŃ
Na blogu pojawiły się wpisy o kuchni i przedpokoju. Napisałam Wam również dlaczego zdecydowałam się na mieszkanie od dewelopera i opisałam plusy i minusy tego wyboru. Powstał także tekst na temat kosztów kredytu hipotecznego. Dla mnie najważniejszym wydarzeniem był oczywiście ślub, o którym wspominałam Wam tutaj.


WRZESIEŃ - PAŹDZIERNIK
Na blogu pojawił się wpis o moim balkonie wraz ze szczegółowym kosztorysem. Wrzesień to dla mnie przede wszystkim podróż życia - czyli wizyta w Tajlandii :-) Jeżeli zastanawiacie się czy warto odwiedzić to egzotyczne miejsce, szukacie informacji o cenach lub porze deszczowej, zapraszam do zapoznania się z moją serią wpisów na ten temat (Bangkok 1 i 2, Koh Samui, Koh Phi Phi oraz Phuket). Na blogu pojawił się również wpis o winietkach w stylu rustykalnym, który notuje zadziwiająco wysoką ilość odwiedzin :) W końcu odważyłam się i założyłam blogowy profil na facebooku (zapraszam)!

W październiku odwiedziliśmy także schronisko i wróciliśmy z niego z naszą najwspanialszą Maszą 


LISTOPAD - GRUDZIEŃ
To dla mnie bardzo pracowite miesiące. Na szczęście blog na tym nie ucierpiał i pojawiło się trochę wpisów i projektów DIY. Szczególnie dumna jestem z odnowionej szafki z lat 60! Pokazałam Wam także metamorfozę krzesła i komódki z Ikei. Pojawiły się również wpisy z mojego mieszkania, czyli trochę o kuchennych półkach, moich roślinach i ulubionych filiżankach :-) Chciałam Was również zainspirować różnymi aranżacjami stołów, ale poległam - widząc Wasze piękne kompozycję ze skruchą przyznaję, że fotograf ze mnie marny, a i dekoracje były przeciętne ;-)



Bardzo Wam dziękuje za wszystkie odwiedziny! Jeżeli chcecie być na bieżąco, zapraszam Was również na fb i instagram!

Życzę Wam, żebyście w 2017 zrealizowali wszystkie swoje plany, odwiedzili wspaniałe miejsca i żebyście mieli jak najwięcej powodów do uśmiechu :-) 

Pozdrawiam ciepło!
Ania!

7 komentarzy

  1. No, no dużo się działo, pozytywnych i pięknych rzeczy :) Życzę Ci aby 2017 rok był dla Ciebie morzem inspiracji, by owocował w udane projekty i w szczególności by każdy dzień wypełniony był uśmiechem i miłością. Wszystkiego co Najpiękniejsze w 2017

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, wzajemnie! :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wspaniały rok :) Jak się koty dogadują z psem? Nie ma spięć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pies + dwa koty to z pewnością mieszanka wybuchowa. spięcia są codziennie ;-) ale z każdym dniem jest coraz lepiej!

      Usuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie - zmiany w mieszkaniu ogromne! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby tak dalej w 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne podsumowanie! sama się za takie chyba zabiorę w rocznice powstania bloga:) Ale podoba mi się ta Twoja łazienka:) Płytki są genialne!Pozdrawiam i wszystkiego naj, naj w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń

TOP