Pani Króliczek: Pani Króliczek - Październik!/115
środa, 2 listopada 2016

Pani Króliczek - Październik!/115


Fanpage na facebooku, instagram, nowy szablon i co najważniejsze - nowy członek rodziny. Październik był pełen wrażeń!

Masza
Październik oprócz jesieni, deszczu i przeziębienia przyniósł nam Maszę. To niezwykłe stworzenie do 14.10. mieszkało w psim bidulu. Teraz uszczęśliwia nas każdego dnia :) Koty, nie były zachwycone nowym lokatorem, ale wizyta kociej behawiorystki pomogła nam opanować chaos!


Nowości
Na blogu zaszły spore zmiany! Przede wszystkim PaniKróliczek ma nowy szablon :) Co o nim myślicie? Zakładki skutecznie organizują wszystkie wpisy. A trochę ich już napisałam, bo aż 114! Mam nadzieję, że teraz łatwiej jest dotrzeć do interesujących treści.

Powstał fanpage na facebooku. Sporo czasu zajęło mi jego stworzenie. Przyznanie się przed światem, że prowadzi się bloga wcale nie jest łatwe ;) Jednak nie taki diabeł straszny...myślałam, że szybko przestanę się ekscytować każdym nowym polubieniem, ale nic z tego! Dalej przeżywam nowe "lajki" ;) 

Mieszkanie miesiąca!
Wybranie najładniejszego było wyjątkowo trudne. Wnętrza, które Wam pokazałam w ostatnim miesiącu, zrobiły na mnie duże wrażenie. Według mnie, to stracie gigantów ;) Ja jestem za mieszkaniem z ciemną kuchnią. A Wam, które najbardziej przypadło do gustu? 

egprojekt.pl, stadhem.se, alvhem.se

Jeżeli jeszcze nie widzieliście mieszkań, znajdziecie je tutaj:


Serial
Nie ma podsumowania miesiąca bez serialu! ;) 

http://www.entornointeligente.com/


STRANGER THINGS - Co za klimat, co za opowieść! Na taki serial długo czekałam. Wszystko jest w nim dobre - bohaterowie prawdziwi, niebanalni, zapadają w pamięć. Winiona Ryder ♥, ale młodzi też dają radę. To historia, którą ogląda się z zapartym tchem. Chwilami przeraża, czasami wzrusza, nieustannie wyzwala emocje. Uprzedzam - oglądanie odłóżcie na jakiś wolny weekend, bo z pewnością będziecie chcieli zobaczyć od razu całość! 


Miłego dnia!
Ania


5 komentarzy

  1. Masza cudowna i chyba bardzo wdzięczna..... podobna trochę do naszej Mosi....
    szablon ciekawy tylko nie wiem dlaczego u nie w komentarzach jest bardzo jasne tło i literki tak, że trudno odczytać, może to tylko u mnie ?
    mieszkanka poogladam i napisze o swoim faworycie
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Leptir! Hm, z tymi komentarzami to bardzo mnie zaskoczyłaś, u mnie wszystko jest Ok, sprawdzę to również na innym komputerze :) Czekam na twojego faworyta :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Serial przekozacki, Spielberg powinien się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałem jeszcze stranger things ale słyszałem, że super. Pora się za niego zabrać!

    OdpowiedzUsuń

TOP