Pani Króliczek: Moja kuchnia/ Otwarte półki/ 127
środa, 30 listopada 2016

Moja kuchnia/ Otwarte półki/ 127


Na moich półkach znowu zagościły zmiany. Jesteście ciekawi jakie? Zapraszam! :)


Planując kuchnie wiedziałam, że chcę mieć półki zamiast górnych szafek. Długo zastanawiałam się nad ich długością i ilością. Ostatecznie poszłam na całość i wybrałam półki na całą długość ściany. Wiele osób odradzało mi to rozwiązanie. Słyszałam, że jeżeli nie będę miała górnych szafek zabraknie mi miejsca i że będę musiała nieustannie sprzątać. Na szczęście żadna z tych teorii się nie sprawdziła :) Miejsca mam wystarczająco dużo, a półki wcale nie są wymagające. Może dlatego, że z rzeczy stojących na półkach regularnie korzystam, często więc lądują w zmywarce lub zlewie ;)

Półki w kuchni na pewno dodają wnętrzu lekkości. Jest to szczególnie istotne, gdy mamy kuchnię otwartą na salon. Można na nich wyeksponować ulubioną porcelanę, pojemniczki i książki kucharskie. W dość prosty sposób można także zmienić wystrój kuchni. 

MOJE INSPIRACJE: 

decoholic.org, kitchenwalls.ln.com, maisonduchocolat.blogspot.co.uk,redonline.co.uk,sfgirlbybay.com


MOJA KUCHNIA
Jak wyglądają moje półki? Zmiany są niewielkie. Przybyło trochę rzeczy. Jesienią postawiłam na odcienie niebieskiego i szarości. Różowe miseczki i kubeczki zimują w szafkach :) Tutaj możecie zobaczyć jak było wcześniej: klik

A tak jest teraz:


Waga i pojemniczki pochodzą z Bonami, talerze również. Dzbanek - Ikea 


Filiżanki na nóżkach - TK MAXX, niebiesko-białe talerzyki - prezent, miseczki - Ib Laursen. 


Okrągła deska i miseczki na górnej półce - TK MAXX, kubki na dolnej półce - Ib Laursen, 



Złoty koszyczek - H&M Home, pojemniczek w literki - Pepco, niebieski młynek - Bonami, szary - Duka, cukiernica - English Home.



Kubki i filiżanki - Ikea, mini patera Duka



Co sądzicie o otwartych półkach? Macie takie u siebie? Czy może uważacie, że są szalenie niepraktyczne? Jestem ciekawa Waszych opinii! :)

Pozdrawiam ciepło!
Ania

15 komentarzy

  1. Aniu u ciebie półeczki wyglądają świetnie, dodaja lekkości i urody....i jestem "za"
    natomiast w mojej kuchni gdzie mam duzy piec węglowy a w związku z tym duzo kurzu i popiołu :( takie duże półki nie zdałyby egzaminu. Mam półeczki na słoiczki i przyprawy, i ozdobne poniemieckie "przydasie" ale musze je często myć....
    kuchnia w bloku z płytą elektryczna czy indukcyjną daje chyba mniej tłustego brudu jak kuchenka gazowa....
    twoja kuchnia bardzo mi się podoba, ale u mnie nie zdała by egzaminu
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Leptir! Masz rację - płyta indukcyjna = zdecydowanie mniej tłustego brudu :( To rzeczywiście pomaga mi zachować półeczki w czystości :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. I racja kochana! Ja też wolę dodające uroku półeczki, niż wielkie ciężkie szafki :) Poza tym od razu kuchnia wydaje się być większa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje półki naprawdę wyglądają ładnie! Podoba mi się zestawienie kolorów. Bardzo fajny blog, będę zaglądać!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo mi miło! Wpadaj jak najczęściej! :)

      Usuń
  4. gdzie kupiłaś niebiesko drewnianą deskę do krojenia? bardzo mi się podoba a nigdzie takiej nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie ;-) Tzn. surową deskę kupiłam w pepco za parę złotych. Rączka to mój mały projekt DIY. Bardzo prosty - taśma, pędzelek i farba :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Ja sama nie wiem... z jednej stronie miałam kiedyś taką i wszystko było pod ręką ale to co było rzadziej używane od razu się kurzyło..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno nie jest rozwiązanie dla każdego ;) Mi pasuje, póki co ;-)

      Usuń
  6. Piękne półeczki! To że mocowania są niewidoczne jeszcze dodaje lekkości. Planuję podobne rozwiązanie w swojej kuchni i stąd pytanie - czy ukryte mocowania są drewniane czy metalowe? Z góry dziękuje i pozdrawiam serdecznie : )
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Dopiero teraz zauważyłam Twój komentarz :( ukryte mocowania są metalowe. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Piękna kuchnia. Możesz zdradzić gdzie kupiłaś płytki na ścianę. Poszukuje podobnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Płytki kupiłam w sklepie internetowym, ale nie pamiętam jakim :( Upłynęło trochę czasu, żałuję, że nie zapisałam nazwy. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Cudowne wnetrza, filiżanki z tk maxx jakiej firmy??

    OdpowiedzUsuń

TOP