Pani Króliczek: Inspiracje/ Wysoki sufit, skosy i belki/ 123
poniedziałek, 21 listopada 2016

Inspiracje/ Wysoki sufit, skosy i belki/ 123



Nie wiem jak Wy, ale ja nigdy nie polubię poniedziałków. Mam nadzieję, że spoglądanie na piękne wnętrza choć odrobinę osładza Wam ten paskudny dzień. Tym razem zapraszam Was do niewielkiego mieszkania na poddaszu.

Mieszkania na poddaszu są super. A belki są jeszcze fajniejsze! 💗
Zawsze miałam słabość do wnętrz urządzonych w starych kamienicach. 







źródło: Stadhem.se

Co sądzicie o tym mieszkaniu? Nie wydaje się Wam odrobinę za sterylne? A może właśnie te stonowane barwy sprawiają, że Wam się podoba? Dajcie znać! Miłośników belek i mieszkań na strychu odsyłam także tutaj.

Czytaliście już mój piątkowy wpis o geometrycznych kafelkach? Jeśli nie, to zapraszam do lektury :)

Pozdrawiam ciepło!
Ania

6 komentarzy

  1. Biały sufit, drewniane belki i skosy, marzenie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentują te kolory ścian z drewnianymi belkami. Plakaty na ścianach też piękne. Niesamowite wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :) Zgadzam się, plakaty wspaniałe :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ok - tu bym mogła zamieszkać od razu. Szkoda tylko, że sypialnia taka mała.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - ja bym również nie chciała mieć sypialni bez okna :(

      Usuń

TOP